Julie Domina, în vârstă de 50 de ani, agent imobiliar, a declarat, pentru USA Today, că ar dori ca să primească reduceri, pentru că-și scanează singură produsele,
Femeia a subliniat că, practic, clienții fac treaba angajaților, iar asta duce la o reducere a costurilor pentru companiile din domeniu.
Aceasta a adus în discuție două aspecte majore ale utilizării caselor de marcat cu self-checkout. Aceasta a subliniat că dispozitivele se defectează frecvent, ceea ce poate duce la întârzieri și frustrări pentru clienți. În al doilea rând, a menționat dificultatea utilizării acestor dispozitive pentru persoanele în vârstă sau pentru cele cu deficiențe de vedere, scrie Româniatv.net.
Ce a afirmat Julie Domina
„Pur și simplu mă enervează. Dacă am de gând să scanez produsele singură, vreau să primesc o reducere pentru că asta înseamnă că nu plătești un angajat să mă verifice”, a declarat Domina, pentru USA TODAY.
Pe un grup de Facebook dedicat fanilor Aldi, clienții s-au plâns de casele marcat self-checkout. Unul dintre ei a afirmat că orice reducere trebuie cerută manual și nu se aplică automat la aceste dispozitive. În urma plângerilor, Aldi a confirmat că membrii personalului trebuie să introducă manual promoțiile, ceea ce poate părea contraproductiv, deoarece unul dintre obiectivele introduse de supermarketuri a fost reducere costurilor cu personalul.