emag

sursa foto:  emag.ro

Dezastru la eMag! Ce le ascunde compania clienților

Retailerul eMag și-a propus să vândă cu ocazia ultimului Black Friday (18 noiembrie) mai mult ca niciodată, mai exact produse în valoare de 250 de milioane de lei.  „Compania are parteneriat cu șase firme de curierat și promite ca pana in 28 noiembrie vor fi onorate toate comenzile”, spuneau reprezentanții companiei prin promo-uri pe foarte multe site-uri.

Doar că lucrurile par să nu fi stat deloc așa și eMag să nu fi făcut față comenzilor, având în vedere că mulți clienți s-au plâns că nu și-au primit produsele nici acum.

Mai mult, situația persistă astfel că produse comandate pe 6 decembrie nu au ajuns nici pe 15 decembrie, deși reprezentanții companiei au dat asigurări că plasarea comenzii va dura maxim 48 de ore.

Vezi și Spectacol la tv cu procurori! Dezvăluirile vecinilor despre medicul Burnei

Compania nici măcar nu și-a anunțat clienții că produsele întârzie. Mai mult, în momentul de față eMag continuă campaniile de promovare invitând consumatorii să cumpere diverse, în ciuda faptului că ei nu și-au rezolvat încă blocajul provocat de Black Friday.

În aceste condiții, consumatorilor le sunt lezate drepturile, întrucât nu sunt informați corect cu privire la modul în care se desfăsoară cumpărăturile prin eMag și mai ales nu sunt înștiințați de faptul că ar putea exista întârzieri de săptămâni întregi până când produsele să ajungă la destinație.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare