emag

sursa foto:  Facebook

eMAG dă lovitura! Iată ce a achiziționat

eMAG, cel mai mare magazin online a făcut o achiziție bombă. Magazinul urmărește să se dezvolte prin servicii premium de curierat la nivel național, prin investiții în tehnologie, în rețea și echipă.

Compania de curierat achiziționată de ei, a avut în 2015 o cifră de afaceri de 1,9 milioane euro şi un profit de peste 100.000 de euro, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. În primul semestru din 2016 compania a anunţat o cifră de afaceri de 1,34 milioane de euro şi un profit de peste 200 mii euro.

Potrivit Capital.ro, în urma tranzacţiei, Lucian Baltaru, CEO Sameday Courier, deţine 20% din acţiuni, iar eMAG 80%, Octavian Bădescu vânzând pachetul deţinut în companie.

“Piaţa de curierat a trecut în era consolidării şi creşterii rapide, în care nevoile clienţilor s-au diversificat şi specializat foarte mult. Noi am câştigat multă vizibilitate şi am crescut rapid în ultimii ani, aducând pe piaţă servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta să gestionăm această dezvoltare rapidă. Pentru noi, tranzacţia reprezintă o recunoaştere a echipei, a calităţii serviciilor şi a potenţialului de dezvoltare pe care Sameday îl are pe piaţă.

Vezi și Cele 11 modele de mașini în care NU se moare! Care sunt cele mai sigure mașini de pe șosele

Să ne minunăm! Salariul uriaș + pensia colosală pe care le încasează Radu Ghetea, șeful CEC de la stat!

Pe lângă noile opţiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor şi pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, poştal,” a declarat Lucian Baltaru, CEO şi acţionar Sameday Courier.

“Este un moment oportun pe piaţă şi compania poate creşte accelerat cu o investiţie importantă. Am avut mai multe oferte pe care le-am luat în calcul împreună cu Lucian pentru a găsi partenerul potrivit pentru a duce compania la nivelul următor. Cu eMAG am rezonat imediat pe două planuri: au know-how-ul operaţional care va dezvolta Sameday şi abordarea pro-client pe care ne-am însuşit-o şi noi încă de la început,” a declarat Octavian Bădescu, fondator Sameday Courier.

“Sameday Courier are o echipă valoroasă, produse bune şi o bază pe care putem construi servicii premium, complementare opţiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului dar şi celorlalte industrii. Vom investi în tehnologie şi echipă pentru a aduce cât mai repede aceste servicii pe piaţă.

De asemenea, vom continua dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piaţă, în contextul în care numărul de comenzi creşte în ritm accelerat, cu peste 50% de la an la an,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare