sursa foto:  evz.ro

EXCLUSIV! Ce primesc clienții Telekom AZI

Mutare revanșardă a gigantului Telekom România! După ce, la 5 martie, și-a lăsat utilizatorii de servicii mobile în beznă totală, rețeaua nefuncționând, operatorul începe, vineri, să-și recompenseze clienții.

Astfel, clienții Telekom, care folosesc cartele preplătite, primesc, astăzi, credit. Reprezentantul Telekom România, pe Relații Media și Comunicare Externă, Dina Cernahoschi, a declarat, pentru Bugetul.ro, că tuturor utilizatorilor de cartele preplătite li s-a transferat o,2 euro credit.

De asemenea, aceștia au primit următorul mesaj: „Investim constant în calitatea serviciilor, însă erorile tehnice sunt imprevizibile. Ne pare rău pentru disconfortul creat și te anunțăm că astăzi ți-am ajustat creditul prin alocarea valorii aferente unei zile de consum mediu. Mulțumim că ești alături de noi!”.

„Telekom le mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi suport şi anunţă că le oferă acestora reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă pentru nefuncţionarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi business.

Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.

Vezi și Gigantul Telekom ne-a dezvăluit TOTUL! Din ce motiv au fost clienții în „BEZNĂ TOTALĂ” luni

În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.

Pentru clienţii companiei care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.

În data de 5 martie, pe fondul unor disfuncţionalităţi tehnice în reteaua mobilă, clienţii Telekom de servicii mobile au întâmpinat dificultăţi în efectuarea apelurilor şi a traficului de date mobile. Echipele tehnice Telekom au depus toate eforturile pentru soluţionarea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil, serviciile fiind restabilite la parametrii normali de funcționare în aceeaşi seară. Telekom Romania îşi cere scuze pentru inconvenientele create”, transmitea Telekom România, pentru Bugetul.ro, săptămâna trecută.

Vezi și Vești proaste pentru administratorii de bloc: Ce amenzi riscă dacă nu vor face acest lucru

EXCLUSIV! DNA aruncă BOMBA! „Informația este FALSĂ!”

Investiție de sute de milioane de lei: O companie românească construiește o nouă termocentrală

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare