sursa foto:  elitaromaniei.ro

Frații Dedeman se mențîn în top printr-o strategie inedită

Expresia „Frate, frate, dar brânza e pe bani” nu este valabilă şi în business, unde mai multe familii au demonstrat că afacerile se pot face mai bine cu parteneri pe care îi cunoşti practic de când te-ai născut decât cu oameni care trebuie să-ţi câştige încrederea rapid. 

Un exemplu este Dedeman din Bacău, afacere clădită de fraţii Dragoş şi Adrian Pavăl la începutul anilor ’90, care în prezent este cel mai mare business deţinut de români.

„Încă de la început am gândit împreună această afacere. Suntem firi diferite, dar ne completăm foarte bine”, povestea în urmă cu zece ani Dragoş Pavăl, într-o perioadă în care reţeaua de magazine de bricolaj Dedeman avea 14 magazine şi 3.000 de angajaţi.

Atunci, Dedeman îşi făcea intrarea în Bucureşti şi paria pe dezvoltare într-o piaţă dominată de jucători străini. În 2008 Dedeman ocupa locul doi pe piaţa de bricolaj, după Praktiker. În 2010 a depăşit Praktiker ca vânzări, iar astăzi Dedeman este liderul pieţei de bricolaj, având 50 de magazine în prezent şi afaceri de 1,5 miliarde de euro şi peste 10.000 de angajaţi la nivelul anului 2018.

Dragoş şi Adrian Pavăl continuă să fie împreună în business şi, deşi de-a lungul timpului mai multe branduri din sector au fost obiectul unor tranzacţii importante, cei doi fraţi s-au decis să nu vândă afacerea, arată businessmagazi.

Vezi și:Marcel Vela, somat de urgență: Cu ei să înceapă reorganizarea! Să le desființeze!

Veteranul de război Emil Vețeleanu (101 ani), despre 23 august 1944: Influența rusească a dus la arestarea Mareșalului Antonescu

Noua lege intră în vigoare mâine! Sunt vizați toți românii! Poliția avertizează: ‘Da, ai citit bine!’

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare