Cu peste 5000 de angajați și peste 200 de magazine în țara noastră, Lidl se situează printre cele mai profitabile afaceri de pe piața de retail. Aflat într-o continuă extindere și promovare, gigantul Lidl s-a trezit în mijlocul unui nou mega-scandal.
După ce a fost acuzat că ar fi făcut modificări în photoshop pentru a promova alimentele comercializate, se pare că o nouă gafă de marketing făcută de companie a stârnit revolta printre femeile din Târgu Mureș.
Femeile de etnie maghiară se simt lezate de noua campanie Lidl, care își propune să protejeze frumusețea românească, invitând româncele să conștientizeze importanța îngrijirii pielii.
„Împreună protejăm frumusețea româncelor„, scrie mare pe o reclamă aflată în curtea Lidl, mesajul fiind tradus identic și în maghiară.
“Cum rămâne cu frumuseţea femeilor maghiare?”, scrie un forum maghiar pe Facebook.
“Am fost puţin surprinşi să citim la Lidl posterul, tradus în două limbi. Probabil nu e intenţionat, dar n-ar strica departamentului de PR să acorde mai multă atenţie traducerilor pe care le fac. Frumuseţea femeilor locale maghiare trebuie să fie protejată!”, adaugă aceștia.
Vezi și Telekom a dat un mega-tun: Cu ce bancă s-a aliat și ce au lansat împreună
Țiriac se dezvoltă și în online: Ce a lansat, recent, miliardarul român