Cel mai important lucru pe care trebuie să-l aibă în vedere consumatorii e respectul de sine și când se confruntă cu produse sau servicii de proastă calitate, să nu ezite să ne transmită o sesizare, a transmis vineri la B1TV, președintele ANPC, Horia Constantinescu.
În contextul minivacanței de Rusalii, președintele ANPC, Horia Constantinescu, îi îndeamnă pe români să fie extrem de atenți ce servicii și produse primesc și, dacă nu sunt mulțumiți, să sesizeze Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Constantinescu: Turiștii să sesizeze ANPC dacă primesc produse sau servicii de proastă calitate
„Noi avem echipe de permanență la nivelul întregii țări, cele care sunt la dispoziția consumatorului când aceștia, eventual, se confruntă cu o situație care le pune în pericol sănătatea, viața sau interesele economice. Comandamentul îl începem la începutul săptămânii viitoare în zona de litoral și sigur vom desfășura și în celelalte stațiuni turistice.
Cel mai important lucru pe care trebuie să-l aibă în vedere consumatorii e respectul de sine și când se confruntă cu produse sau servicii de proastă calitate, să nu ezite să ne transmită o sesizare pe pagina Autorității sau la numărul de urgențe unde, chiar dacă nu răspunde nimeni, e un robot telefonic care preia aceste mesaje ce vor fi ascultate și gestionate corespunzător”, a declarat Horia Constantinescu.
Acesta a precizat apoi că, joi, ANPC a desfășurat mai multe acțiuni în zona Ilfov – București, în urma unor sesizări primite.
„La fel se va proceda în întreaga țară, acolo unde situațiile sunt periculoase pentru drepturile consumatorilor”, a punctat șeful ANPC, conform b1tv.ro