În urma unei investiții cuprinse între 4 și 5 milioane de euro, First Bank, companie controlată de fondul de investiții american J.C. Flowers, a ajuns să aibă azi o aplicație bancară inedită pe piața din România. Anunțul a fost făcut marți, 13 decembrie, în cadrul unei conferințe de presă la care au participat Mădălina Teodorescu – Vicepreședinte First Bank, Ionuț Encescu (stânga) – Head Of Products and Digital Innovation, Gabriel Bătăiosu (primul din dreapta lui Ionuț Encescu) – Process Optimization & Digital Adoption Leader, Viorel Ruse – Head Of Marketing & Communications (primul din dreapta).
„Vorbim undeva între 4 și 5 de milioane de euro, de la momentul inițial al dezvoltării. Totul este customizat, inclusiv ecranele, fluiditatea procesului. Absolut totul este customizat pentru noi”, a declarat vicepreședintele First Bank, Mădălina Teodorescu, răspunzând la întrebarea reporterului Bugetul.ro privitoare la valoarea investiției făcute.
„Încercăm să aducem și ne gândim să aducem în aplicație acele nevoi care în universul clientului nostru apar și nu vrem să apeleze la o terță. Vrem să-l păstrăm în universul nostru”, a descris Mădălina Teodorescu noua aplicație.
Aplicație inedită, cu CVV dinamic, acces la Ghișeul.ro și deschidere de cont full on-line, fără asistență, fără call-center, în doar câteva minute
Noua aplicație a First Bank îți oferă posibilitatea de a beneficia imediat de un cont și de un card de debit virtual, pe care să-l folosești în efectuarea diferitelor tranzacții. Ori, dacă dorești să ai un card fizic, acesta îți va fi expediat, în câteva zile, prin poștă.
„Din aplicația noastră, poți să-ți emiți sau să-ți reemiți cardul și ți-l expedieze acasă. Deci, nu mai trebuie să vii la sucursală, pentru a-ți ridica cardul”, a explicat Ionuț Encescu.
„Deschidere de cont on-line full, din câte știu eu, facem numai noi. Restul interacționează cu Call-Center”, a spus, ulterior, Mădălina Teodorescu.
„Din câte știm noi, nu mai există niciun fel de altă bancă, în România, care să ofere deschidere cont, undeva începând cu 5 până la 9 minute. Depinde cât de mult vrei să citești, să te uiți în fiecare pagină și să citești documentele de acolo, finalizând cu deschiderea unui cont curent la care poți să ai acces instant, un card de debit care urmează să-ți fie livrat prin curier, la adresa pe care tu ai selectat-o. Ai și opțiunea, bineînțeles, de a-ți deschide instant un card virtual, de a avea bani în cont și de a și transfera totul în același timp. Nu există niciun fel de restricție în privința asta”, a punctat Gabriel Bătăiosu.
„Suntem singurii care oferim în momentul de față un proces de înrolare într-un timp foarte scurt. Eu am pus cele 9 minute, pentru că eu sfătuiesc clienții să citească. Noi am încercat să simplificăm, dar niște acorduri pe care ni le dăm trebuie să ni le dăm conștient”, a subliniat vicepreședintele First Bank.
Pentru a spori securitatea tranzacțiilor, cardurile au un CVV (n.r. – Card Verification Value) dinamic – o altă premieră pentru piața bancară din România.
Totodată, prin aplicația First Bank, ai acces direct la Ghișeul.ro, pentru a-ți achita taxele și impozitele. Această opțiune mai este oferită doar de CEC Bank.