kaufland

sursa foto:  hunedoaralibera.ro

Începând de săptămâna viitoare, Kaufland sporește măsurile de siguranță împotriva Covid-19! Teste gratuite pentru toți angajații

Începând de săptămâna viitoare, Kaufland Românie ia noi măsuri de siguranță pentru stopa răspândirea Covid-19.

Compania anunță că va pune „la dispoziția tuturor angajaților din magazine, depozite logistice și sedii centrale în mod gratuit, săptămânal, câte un test rapid COVID-19 antigen”.

Kaufland România sporește măsurile de siguranță împotriva Covid-19, venind în sprijinul angajaților și clienților. Începând de săptămâna viitoare, compania va pune la dispoziția tuturor angajaților din magazine, depozite logistice și sedii centrale în mod gratuit, săptămânal, câte un test rapid COVID-19 antigen.

Prin această decizie, compania își protejează atât angajații, cât și clienții, care vor beneficia de un loc de cumpărături și mai sigur.

În același timp, compania este prima care își reînnoiește certificarea DEKRA pentru tot anul 2021, reconfirmând că toate măsurile de siguranță luate împotriva răspândirii COVID-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale, la ora actuală.

De la declanșarea pandemiei și până în prezent, Kaufland a investit peste 25 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale (magazine, depozite, sedii), reacționând prompt, în linie cu evoluția situației, și cu cea mai mare responsabilitate.

Kaufland România va continua eforturile de combatere a pandemiei, consolidând măsurile luate pentru protejarea angajaților, care reprezintă întodeauna o prioritate pentru companie.

Anul trecut, Kaufland România a fost primul lanț de retail care a primit certificarea DEKRA pentru magazinele și depozitele sale.

Standardul DEKRA confirmă implementarea tuturor măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 pe întregul spațiu de desfășurare a activității Kaufland România, inclusiv în etapele de recepție a mărfii, controlul furnizorilor și la intrarea în unitate, precum și în serviciile de igienă și întreținere, precum și de instruire a personalului și de informare a clienților.”, transmite Kaufland.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare