sursa foto:  sportowybar.wp.pl

Ion Țiriac intervine! Motivul pentru care a blocat calea ferată Henri Coandă – Gara de Nord

Tronsonul de câțiva kilometri trebuia să fie gata înainte de meciurile de la EURO 2020. Contestatarii proiectului, în frunte cu omul de afaceri Ion Țiriac, au obținut în primă instanță oprirea imediată a lucrărilor. Și dacă nu s-ar fi întâmplat acest lucru, specialiștii susțin că termenul final de execuție nu avea cum să fie respectat.

Construcția, care ar trebui să lege Capitala de aeroportul din Otopeni, a stârnit nemulțumirea localnicilor și a unor oameni de afaceri. Deși Ion Țiriac a amenințat inițial că va demola, ca semn de protest, patinoarul deținut în zonă, afaceristul și celelalte părți interesate au optat pentru o altă abordare: atacul în instanță. Cu rezultate pe măsură: acum două zile, Curtea de Apel București a decis sistarea imediată a lucrărilor de construcție.

Decizia este executorie, însă poate fi contestată la instanţa superioară.

Pentru omul de afaceri, continuarea proiectului ar însemna un adevărat dezastru pentru investițiile făcute deja în zonă.

Experții în materie susțin că oricum totul e prea târziu: termenul promis pentru finalizarea lucrărilor și darea în exploatare nu va putea fi respectat.

Linia de cale ferată Henri Coandă – Gara de Nord ar trebui să fie gata până în luna mai anul viitor, chiar înaintea meciurilor organizate de București în cadrul Euro 2020.

Ministrul Muncii anunță dezastrul: ‘Suntem îndreptăţiţi să spunem că sunt tăieri’

Viitorul Ministru al Muncii dă cărțile pe față! Ce se va întâmpla cu banii tuturor românilor

Lovitură puternică pentru acești angajați – Riscați să rămâneți fără salarii

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare