Cu peste 5000 de angajați și și peste 200 de magazine în țara noastră, Lidl se situează printre cele mai profitabile afaceri de pe piața de retail. Aflat într-o continuă extindere și promovare, gigantul Lidl s-a trezit în mijlocul unui mega scandal.
Potrivit Antena3, Lidl este acuzat că ar fi făcut modificări în photoshop pentru a promova alimentele comercializate. Se pare că iniţial compania folosea ambalaje pe care erau ilustrate peisaje greceşti. În imaginea de mai sus, era prezentă şi o mică biserică ortodoxă ce avea cu arhitectura clasică şi o cruce pe acoperiş. Dar la scurt timp după comercializarea cu aceste imagini, compania a înlocuit această imagine cu una identică, dar de pe care dispăruse crucea.
Acest lucru a provocat rapid indignare în mediul online, numeroşi internauţi declarându-se indignaţi de decizia luată de comerciant. Un purtător de cuvânt al companiei din Germania a declarat că decizia de retragere a simbolului a fost pentru „că se încearcă evitarea simbolurilor religoase pentru a nu exclude nicio comunitate cu alte convingeri”. „Suntem o companie care respectă diversitatea şi asta explică designul ambalajelor”, a adăugat el.
Vezi și Olguța Vasilescu recunoaște! Ce se va întâmpla cu salariile profesorilor de la 1 ianuarie
VIDEO/REVOLTĂTOR! Ce cunoscut hipermarket din România nu servește clienții care vorbesc ROMÂNEȘTE