sursa foto:  hunedoaralibera.ro

Lovitură dată de Kaufland în doar o săptămână! Gigantul își spulberă concurența, pe final de an

În ultima săptămână, Kaufland România a dat o adevărată lovitură! În doar o săptămână, gigantul de pe piața supermarketurilor a reușit să inaugureze două magazine pe piața locală.

Joi, 3 decembrie, Kaufland a inaugurat o nouă unitate în Târgoviște, iar miercuri, 9 decembrie, o altă unitate în Roman.

Prin aceste mutări, Kaufland România oferă zeci de locuri de muncă.

Kaufland România a inaugurat joi, 3 decembrie 2020, la Târgoviște magazinul cu numărul 136 al rețelei naționale, investiție prin care creează peste 100 de noi locuri de muncă și susține astfel economia locală.

Situat pe Strada Aleea Mănăstirea Dealu, nr. 2C, Târgoviște, jud. Dâmbovița, cel de-al treilea magazin Kaufland din oraș are o suprafață totală de peste 4.900 metri pătrați, dintre care peste 3000 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și promoții speciale.
În această perioadă, programul de lucru va fi de la 06:30 și până la 21:00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 08:00 la 20:00.

Parcarea oferă 292 de locuri, din care 14 pentru persoane cu dizabilități, 8 pentru părinți și 12 rasteluri pentru biciclete.

Magazinul este dotat cu un raion extins de pește proaspăt, cu un sortiment variat, legume, fructe, produse proaspete la virtina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Magazinul este dotat în exterior și cu un Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

În galeria comercială a magazinului, clienții au acces și la o zonă de Food Court, ce cuprinde o cofetărie și o pizzerie, precum și o farmacie, un punct de telefonie mobilă Vodafone și un magazin de accesorii GSM.

Magazinul promovează sustenabilitatea și oferă clienților acces la trei infrastructuri ecologice:

  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
  • În parcare, clienții vor avea la dispoziție o stație e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
  • Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție.

În prag de Sărbători, Kaufland România a deschis, miercuri, un nou magazin situat în municipiul Roman, județul Neamț, acesta fiind hipermarketul cu numărul 137 al rețelei la nivel național.

Prin această investiție sunt create 80 de noi locuri de muncă, Kaufland România sprijinind astfel dezvoltarea economiei locale.

Noul magazin se află pe strada Mihai Viteazu, nr. 13 și este al doilea din oraș. Acesta are o suprafață totală construită de peste 5.300 de metri pătrați, dintre care peste 2.900 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și promoții speciale.

În această perioadă, programul de lucru va fi de la 07.00 și până la 21.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 08.00 la 20.00.

Parcarea oferă 200 de locuri, ce includ și locuri speciale pentru persoane cu dizabilități, pentru părinți și rasteluri pentru biciclete.

Magazinul este dotat cu o virtină extinsă cu servire asistată, de 21,5 metri, precum și raioane de legume-fructe, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Magazinul este dotat în exterior și cu un Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

Magazinul promovează sustenabilitatea și oferă clienților acces la trei infrastructuri ecologice:

  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
  • În parcare, clienții au la dispoziție stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
  • Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au măști de protecție și, după caz, viziere;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție.

Vezi și

Vești importante pentru toți românii: Anul 2021 vine cu noi scumpiri la curentul electric

Legea a fost promulgată! Vestea mult așteptată de angajații români

Schimbări majore! Pensiile au parte de modificări începând cu noul an

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare