Francezii de la Carrefour primesc o lovitură puternică. Carrefour România are probleme mari, după ce mai multe instituții ale statului s-au sesizat în privința unui mesaj pe care îl promovează compania.
„Dacă găsești în altă parte mai ieftin, plătim de 10 ori diferența” – unul dintre cele mai vechi mesaje de campanie folosite de Carrefour a fost oprit momentan, informează paginademedia.ro.
Consiliul Național al Audiovizualului a luat această decizie joi. Decizia CNA vine după o serie de alte probleme pe care retailerul le-a avut cu același slogan. În aprilie, Consiliul Român al Publicității s-a pronunțat în legătură cu mesajul Carrefour: este greu pentru un client să își dea seama în ce condiții primește diferența.
Ulterior, și ANAF s-a sesizat. ANAF a și amendat Carrefour pentru încălcarea legii privind publicitatea înșelătoare și comparativă. Retailerul a modificat comunicarea, dar, în opinia CNA, mesajul rămâne to neclar.
Vezi și Sumă imensă! Câți bani primea lunar jurnalistul Dan Turturică de la Sorin Ovidiu Vântu
Un cunoscut post TV a fost amendat! Despre ce sumă este vorba și ce legătură are Pomohaci
O nouă „bătălie” Goțiu – Palada! Cine câștigă detașat de data aceasta