kfc vs mc donalds 1 638

sursa foto:  slideshare.net

McDonald’s sau KFC? Cine este liderul în România

Indiferent cât de sănătos mâncăm, tentația este mare și reușim ”performanța” de a trece pragul acestor două restaurante de tip fast-food. În România, milioane de oameni sunt consumatori fast-food, nu-i de mirare că cele două restaurante dau peste cap vânzările concurenței.

Potrivit Capital.ro, consumatorii McDonald’s sunt în număr de 190.000 pe zi. Lunar, le trec pragul 6 milioane de persoane, iar anual 70 de milioane. Nici KFC nu se lasă mai prejos, numărul de clienți fiind la jumătatea lui McDonald’s, adică 35 de milioane de clienți în 2016. Referitor la angajați, McDonald’s a încheiat anul cu 4000, iar KFC cu 3000. Cele două lanțuri de fast-food își plînuiesc extinderea, anul acesta, în România.

„Avem 4.350 de angajaţi şi căutăm în permanenţă colegi noi care să îşi dorească să crească şi să se dezvolte, să îşi clădească o carieră, să înveţe la McDonald’s. În ultimii ani, numărul angajaţilor din companie a rămas constant, iar în viitor ne aşteptăm să crească prin prisma noilor restaurante deschise. Ne aflăm pe un trend ascendent în ceea ce priveşte ritmul de dezvoltare al lanţului de restaurante McDonald’s, dar şi expansiunea reţelei de cafenele McCafé şi plănuim să mergem în aceeaşi direcţie. Obiectivul este acela de a accelera ritmul de dezvoltare, să deschidem cafenele McCafé noi, restaurante noi, cel puţin la acelaşi nivel cu anul trecut“, detaliază Boaje. Mai concret, anul trecut, „cu o investiţie de 7,5 milioane lei, McCafé a devenit cel mai mare lanţ de cafenele din România“, extinderea vizând 25 de cafenele. „Lanţul McCafé reprezintă 6% din business-ul McDonald’s în România“  spune Daniel Boaje, director general Premier Restaurants România.

Și KFC are planuri mari. Acesta are un total de 63 de restaurante și va deschide mai multe unități, astfel vor ajunge la un număr de 3 300 de angajați în 2017.

„Ne dorim să menţinem traiectoria ascendentă a ritmului de dezvoltare şi în 2017. Ne propunem să deschidem cel puţin cinci unităţi KFC în acest an. În termeni de investiţii, un restaurant KFC în incinta unui mall, în zona food-court, valorează aproximativ 350.000 de euro, în timp ce o unitate de tip Drive-Through poate varia între 700.000 şi 1.200.000 euro, în funcţie de complexitatea proiectului. Următoarea inaugurare de restaurant, în iunie, va fi în centrul vechi al Bucureştiului şi suntem foarte bucuroşi pentru această reuşită“, spune Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC România.

Vezi și Lovitură de teatru în cazul Berbeceanu! Ce a hotărât Tribunalul Hunedoara

O nouă dezvăluire incendiară a lui Dan Andronic! „Întrebați-o pe Elena Udrea”

Andreea Esca a părăsit pupitrul știrilor! Care este motivul

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare