Gigantul comercial, Carrefour, a luat o decizie importantă în contextul coronavirus, care vizeazză toți cumpărătorii!
Pentru a reduce nivelul de neprevăzut, Carrefour a decis să plafoneze prețurile pentru până la 500 de produse.
„Măsura se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie. Plafonarea prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour, în secțiunea https://carrefour.ro/preturi-blocate/.
Decizia este în întregime a Carrefour, luată independent, cu responsabilitate. Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piață liberă, și că prețul produselor furnizate se formează în funcție de cerere și ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăți logistice sau operaționale. „Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, și credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preț corect, dar în același timp să protejăm clienții de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toți”, a declarat Julien Oet, Merchendise and Supply Chain Director, Carrefour România”, se arată într-un comunicat transmis.
Vezi și Se vor lua noi măsuri în România! Ce presupune scenariul 4
Schemele de tratament pentru coronavirus. Ordinul a fost publicat în Monitorul Oficial