pro tv andreea esca

sursa foto:  pro tv

Probleme mari pentru Andreea Esca! De ce a fost nevoită să-și închidă 7 magazine

Andreea Esca a crescut odată cu Pro Tv-ul și așa cum postul a devenit lider de audiență și ea a devenit o femeie foarte bogată. Pe lângă investițiile importante în imobiliare, prezentatoarea și-a deschis și alte afaceri. Vedeta de televiziune lansase, in 2004, o linie de body-uri pentru nou-nascuti, cu semnatura „by Andreea Esca”, care avusese un succes teribil.  În anul 2009 era chiar la apogeu.

Pe hainute erau imprimate mesaje ca „50% dorm 50% mănânc”, „Sunt prinţesă”, „Eu sunt şeful”, „Vreau decapotabilă”, sau „Eu şi mami îl iubim pe tata”, iar „Gandul” dezvaluia ca „200.000 de body-uri semnate de ea se vând anual în magazine”.

In acea perioada, Esca lansa şi un set de botez care includea hainele nou-născutului, pânza şi faşa de botez, sticluţa pentru ulei şi un săpun special. Pe pânza specială este brodată cu fir argintiu o rugăciune – „Înger, îngeraşul meu”. Ulterior, insa, afacerea avea sa fie in cadere libera, potrivit wowbiz.ro.

Recent, s-a confirmat ca afacerile Andreei Esca, cu haine pentru copii, sunt in declin si nu mai aduc deloc profit. „Reţeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura „by Andreea Esca”, îşi restrânge drastic activitatea”, a dezvaluit profit.ro.

„Magazinele Z erau deschise în 8 zone din Bucureşti, dar şi în Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timişoara. Acum, reprezentanţii companiei indică public că hainele Z mai pot fi cumpărate doar în magazinul din Băneasa Feeria”, a mai scris ziarul cu profil economic.

Citește și…

Cutremurător! Ce s-a întâmplat cu cei care l-au condamnat la închisoare pe călugărul de la Tanacu! Cu ce se ocupă astăzi acesta

Celebru politician, divorț cu scandal în săptămâna mare! A încercat să ascundă, dar tot s-a aflat

„Surpriza” cu care Dacia se bate cu Mercedes și Volkswagen! Modelul care cucerește Europa

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare