sursa foto:  Facebook

Românii care au carduri la Raiffeisen au fost notificați de bancă. Anunțul făcut de conducerea instituției a ajuns la clienți

În aceste zile, Raiffeisen Bank efectuează mai multe lucrări de mentenanță care au ca principal scop îmbunătățirea funcționării optime a infrastructurii sale. Clienții băncii au fost anunțați care sunt intervalele orare în care nu vor putea efectua tranzacții.

Raiffeisen Bank vrea să îmbunătățească și să asigure funcționarea optimă a infrastructurii sale, astfel că a decis să facă o serie de lucrări de mentenanță. Prin această inițiativă se reconfirmă faptul că banca este permanent interesată de inovație și securitate, consolidând astfel încrederea clienților în serviciile sale.

(VEZI ȘI: Salariul șefului AUR, deputatul George Simion. În luna decembrie, parlamentarul se plângea că i-au fost reținute anumite sume)

Raiffeisen Bank anunță lucrări de mentenanță

Raiffeisen Bank a anunțat că lucrările de mentenanță vor afecta diferite servicii bancare, inclusiv tranzacțiile online și la comercianți (POS), precum și operațiunile la bancomate (ATM) și bancomatele multifuncționale (MFM). Pentru a minimiza impactul asupra clienților săi, banca a planificat aceste lucrări cu mare atenție, alegând orele cu cea mai mică activitate bancară pentru efectuarea acestora.

Lucrările de mentenanță sunt programate în două etape principale:

  • Pentru Serviciile Mobile și Online pentru Persoane Fizice: Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice –  lucrărilor de mentenanță se efectuează în data de 11.02.2024, între orele 00:00 și 02:00. În urma acestor lucrări, experiența de banking online și mobilă va fi mai sigură și mai eficientă pentru utilizatori.
  • Pentru Tranzacțiile cu Cardul și la Bancomate: Tranzacțiile online și la comercianți (POS), atât cu cardul de debit cât și cu cardul de credit, împreună cu operațiunile la bancomate (ATM) și la bancomatele multifuncționale (MFM) pentru cardurile de debit – vor suferi întreruperi temporare pe data de 12.02.2024, în intervalul orar 00:45-03:00.

Câteva servicii bancare nu sunt afectate de lucrările de mentenanță

Lucrările de mentenanță nu vor afecta însă serviciile RaiPay și Raiffeisen Smart Market, precum și Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online pentru clienți persoane juridice.

Reprezentanții Raiffeisen Bank le recomandă clienților să ia în considerare aceste intervale orare și să-și planifice tranzacțiile bancare în avans pentru a evita orice inconveniență. Totodată, banca își exprimă aprecierea pentru înțelegerea și răbdarea clienților în timpul acestor lucrări. În plus, Raiffeisen Bank și-a asigurat clienții că toate aceste eforturi sunt direcționate către îmbunătățirea continuă a experienței acestora.

Prin aceste acțiuni, Raiffeisen Bank dorește să asigure funcționarea fără probleme a serviciilor sale. Banca a transmis și un mesaj de mulțumire clienților săi pentru înțelegere și cooperație în timpul acestor îmbunătățiri esențiale.

(NU RATA: Românii care primesc salariu mai mare cu 15%. Cele mai bănoase domenii în care poți lucra acum, în 2024)

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare