O cunoscută companie de comunicții din România își schimbă identitatea. Schimbarea se va face la nicel european și va include modificări ale sloganului, ale logo-ului și ale graficii. Noua campanie rulează încă de ieri și va fi disponibilă în toate mediile în care compania activează.
Potrivit Paginademedia, UPC are un nou logo Și un nou slogan: „Bucură-te de fiecare moment”. De asemenea, compania va avea o grafică simplă, mai colorată și mai modernă.
„Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie și va continua cu o prezență puternică în online, cinematografe, outdoor și magazinele UPC”, au declarat reprezentanții UPC.
Noua campanie vizează toate țările din Europa Centrală și de Est în care compania Liberty este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia și Slovacia, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune.
Vezi și Simona Halep face o mutare bombă! Cine va fi noul ei antrenor și cu cât va fi plătit de campioană
„La UPC, inovăm şi investim în permanenţă pentru a-i conecta pe clienții noștri cu cei dragi și a le oferi conținutul preferat. Noua strategie de comunicare și promisiunea pentru clienți consolidează poziția noastră la nivelul pieței, într-o lume în continuă schimbare în care timpul liber este tot mai limitat – prin produsele și serviciile noastre de ultimă generație le asigurăm clienților cea mai bună conexiune de internet, oriunde în casă și cea mai bună experiență de divertisment pentru momente memorabile alături de familie și prieteni. Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home® venim cu o nouă experiență pentru clienții noștri. Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacțiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care și suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienții noștri.” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.
Noul logo.