sursa foto:  earthtimes.org

Studiu: De unde își cumpără haine majoritatea bucureștenilor

Potrivit unui studiu realizat în luna noiembrie în rândul clienților din cinci mall-uri reprezentative din București, majoritatea bucureștenilor își cumpără haine din mall-ul cel mai apropiat de locuință din comoditate, doi din cinci mergând acolo de câteva ori pe lună.

Orice brand vestimentar trebuie să ia în calcul amplasarea unui magazin într-un mall sau într-un centru comercial, deoarece 96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului își cumpără haine de aici. Românii se dovedesc a fi extrem de comozi astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievați au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuință. Numărul mare de magazine — 30% și unicitatea brandurilor — 24% completează topul criteriilor de selecție. Aproape jumătate — 42% dintre respondenți — se duc la mall, de câteva ori pe lună, pentru a-și achiziționa produse vestimentare, iar 28% o dată pe lună„, se arată în studiul MKOR Consulting, potrivit Agerpres.

În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din București fac acest lucru și pentru a lua masa — 29% sau, pur și simplu, pentru o plimbare — 18%.

Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de către peste 60% dintre cei intervievați. Când se află în fața raftului, cei mai mulți clienți (73%) cer informații direct de la personalul din magazin„, menționează sursa citată.

Studiul a fost realizat în luna noiembrie în rândul clienților din cinci mall-uri reprezentative din București. Au fost intervievate 398 de persoane prin metoda field research.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare