sursa foto:  tripsta.ro

Veste uriașă! Toți clienții companiei vor fi despăgubiți- Când veți primi banii înapoi

Veste bună pentru clienții unei importante agenții de turism. Aceasta a anunțat că este în curs de a finaliza plata despăgubirilor pentru cei peste 10.000 de clienți care au avut zboruri Blue Air anulate începând cu data de 6 septembrie 2022.

Peste 10.000 de clienti Vola.ro au fost afectați de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1.000.000 de euro.

După 3 ani pandemici dificili, anul 2022 a adus întreaga industrie a turismului din România în pragul unui nou moment de criză – anularea tuturor zborurilor Blue Air fără avertisment și fără explicații pertinente. Nu au existat avertizări în prealabil și nicio cale de comunicare cu echipa Blue Air.

Practic, companiile din turism care au vândut bilete Blue Air au fost singurele surse de informare și de soluționare pentru pasagerii păgubiți. Pasul imediat gândit de Vola.ro a fost construirea unei echipe care să găsească cele mai rapide și eficiente soluții pentru rambursarea clienților săi. 4 luni mai târziu, Vola.ro confirmă rambursarea a 95% dintre clienții afectați, urmând ca restul de 5% să primească soluțiile de rambursare în următoarea lună.

Primii clienți Vola.ro care au fost rambursați imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriană sunt cei care își achiziționaseră serviciul Fast Refund și care au primit banii în doar 2-3 zile de la anularea zborului. În același timp, clienții care aveau achiziționat serviciul Vola Trip Protect au primit asistență prioritară și soluții alternative de călătorie, astfel continuându-și planurile de vacanță, sau au putut opta pentru rambursare și au primit banii înapoi în 2-3 zile. De asemenea, clienții Vola care aveau zboruri Blue Air și se aflau în străinătate au fost ajutați să revină în țară, precizează adevarul.ro

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare