sursa foto:  prosport.ro

S-a aflat! Ce rol secret a avut Ion Țiriac într-un moment important al carierei Simonei Halep

Deși era numărul 1 mondial, Simona Halep a fost nevoită să joace la Australian Open fără sponsor. Și asta pentru că Adidas nu a dorit să renegocieze contractul. Au fost mai multe oferte puse pe masă, dar în cele din urmă, sportiva din România a optat pentru Nike, iar suma pe care o încasează este una importantă: 1,7 milioane de euro pe an, adică 6,8 milioane de euro pe întreaga durată a înțelegerii.

Cosmin Hodor, directorul de imagine al Simonei Halep, a dezvăluit că negocierile dintre actualul număr 2 WTA și Nike au fost intermediate de Ion Țiriac. Așadar acesta a ajutat-o din nou pe cea mai populară sportivă româncă a momentului.

Ion Țiriac s-a implicat activ în negocierile dintre Simona Halep și colosul american, Nike. Întrebat astăzi dacă Halep ar fi obținut un contract mai valoros în condițiile în care ar fi avut altă naționalitate, Cosmin Hodor a negat vehement, declarând: „Ţinând cont că a negociat în special domnul Ţiriac, cred că ar fi fost aceeaşi sumă”, scrie gsp.ro.

Spaniolii de la MKT Esportivo specifică, însă diferența mare care e între Halep și celelalte staruri sponsorizate de Nike. De exemplu, Roger Federer câștigă anual 12 milioane de euro, Rafael Nadal e recompensat cu 10 milioane de euro, în timp ce Maria Sharapova se poate lăuda cu 8.5 milioane de euro.

Citește și…

Ce profesie avea soțul UCIGAȘ al actriței din „Las Fierbinți” și ce l-ar fi determinat să o OMOARE

Cătălin Tolontan, prins în ofsaid! Informația care l-a deconspirat – detalii uimitoare

Surpriză uriașă pentru conducătorii auto: Ce se va întâmpla cu faimoasele radare instalate pe drumurile publice

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare