sursa foto:  Facebook

Auchan vrea să-și doboare concurenții în 2024. Deschide 100 de filiere în România, cu produse de la agricultorii locali

Pe data de 27 februarie a avut loc prima ediție a Convenției Filierelor Auchan. La eveniment au participat zeci de producători de fructe și legume din România, prilej cu care retailerul și-a prezentat evoluția din ultimii 5 ani. Au fost discutate ofertele producătorilor, consumatorilor locali și programul „Cultivăm ce e mai bun”, cu care magazinul vrea să dea lovitura. 

Nu mai puțin de 80 de filiere a dezvoltat Auchan prin „Cultivăm ce e mai bun”. În această categorie, intră: produse lactate, carne, fructe, legume, dulciuri, ouă, pește, produse bio și multe altele, care provin de la producători locali. Până la final de an, producătorul vrea să ajungă să aibă 100 de filiere în România.

„Filierele sunt colaborări pe termen lung cu producătorii locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft. Aceasta face parte din misiunea Auchan de a ajuta oamenii să trăiască mai bine, să mănânce mai sănătos, protejând planeta, un proiect în parteneriat cu producătorii români, în continuă dezvoltare”, a afirmat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Retail România.

Auchan România are peste 430 de magazine

În ultimii ani, Auchan a reușit să devină unul dintre cele mai populare magazine din România, având nu mai puțin de 430 de magazine, 33 de hipermarketuri. Multe dintre sediile sale sunt situate în stațiile Petrom, de unde locuitorii alimentează. Prin strategia lor, au reușit să aibă o cifră de afaceri de 1,2 miliarde de euro, în 2022.

Progresul lor nu se oprește aici. Prin extinderea programului, sunt șanse mari să-și mărească profitul, din moment ce produsele bio românești sunt, din nou, „la modă”. Au colaborări de ani buni cu antreprenorii locali, strategie pe care a abordat-o și Mega Image, Carrefour și Kaufland, rivalii săi direcți.

CITEȘTE ȘI: Atenție, nu cumpărați acest produs din Lidl, Carrefour, Kaufland și Auchan. Cele mai multe sosuri au fost deja retrase

Ce spun colaboratorii retailerului despre contractele lor

Producătorii locali se bucură că au reușit să prindă contracte cu Auchan. Prin înțelegerea lor, nu doar că ambele părți încasează venituri frumoase, dar sunt și alte beneficii. Agricultorii și fermierii știu că nu vor rămâne cu produsele pe stoc, iar retailerul scapă de o mulțime de costuri. În plus, atrage clienții care vor să ajute economia locală.

„Auchan este unul dintre principalii noștri clienți, ne oferă siguranță, ne ajută să căpătăm și încredere, ne promovează și ne ajută să ne facem cunoscuți în întreaga țară. Consider că Auchan este locul de întâlnire al celor care gândesc la fel, atât producători de alimente sănătoase, ecologice, așa cum suntem și noi, cât și clienți care caută aceste alimente sănătoase pentru familiile lor”, a afirmat Dacian Badea, reprezentant al Fermelor Ecologice Silvania, în cadrul Convenției Filierelor Auchan.

„Am început colaborarea în 2014. La început, în primii doi ani, am livrat 100 de tone, iar în prezent cantitatea noastră s-a multiplicat. Livada noastră se întinde pe 32 de hectare, fructele sunt cultivate cu atenție deosebită și îngrijite pe tot parcursul anului astfel încât clienții să se poată bucura de cele mai aromate și delicioase fructe. După sezonul de cules, merele se sortează, sunt ambalate în lădițe și pregătite pentru a fi livrate către Auchan”, a declarat Ionel Burzo, livada Natural Impex, Cincu, filiera de mere Auchan.

CITEȘTE ȘI: Anomalia de la Auchan, depistată de Protecția Consumatorilor. Cu ce preț se vinde carnea de cerb în magazinul din Cotroceni

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare