sursa foto:  Starbucks

Cafea „de lux” cu aromă de porc! Suma uluitoare cerută de Starbucks pentru o singură ceașcă

Odată cu prilejul Anului Nou Chinezesc, Starbucks face o cafea cu aromă de carne de porc, numită „Abundant Year Savory Latte”. Combinația cu totul atipică a băuturii a apărut zilele acestea, în China, și are un preț pe măsură!

Pe rețeaua de socializare Weibo și în aplicația Starbucks au apărut deja primele imagini cu cafeaua atipică. Băutura care a devenit deja extrem de populară combină sosul Dogpa care are aromă de porc cu espresso și lapte, dar și carne de porc, ca „garnitură”. Pentru o simplă cană, prețul este de 67 de yuani, respectiv 45 de lei! Cafeaua se servește cu spumă de latte și o bucată mică de friptură de carne de porc

„Mâncatul de carne înseamnă prosperitate în anul care vine”, au scris cei de la Starbucks pe Weibo pe 5 februarie, cu câteva zile înainte de începerea Anului Nou Chinezesc.

Sortimentul inedit de cafea se găsește în magazine Starbucks din China. A devenit imediat populară, dar în ciuda „faimei” sale, mulți sunt cei care au comentat produsul.

CITEȘTE ȘI: Camera Deputaților face o achiziție de 1,3 milioane de lei! Parlamentarii au ‘nevoie’ de scaune din piele și zeci de măsuțe de cafea

Cum au reacționat clienții când au auzit că o cafea costă aproape 45 de lei

Pe Weibo, un fel de Facebook din China, mulți utilizatori au sesizat că prețul este mult prea mare și că pentru suma respectivă, aproape 45  de lei în banii noștri, mai bine mănâncă o friptură și beau două cafele:

„Pentru 67 de yuani, aș putea mânca o farfurie de carne de porc înăbușită, apoi să merg la Luckin și să beau două latte”, a scris un utilizator Weibo, potrivit CNN.

Un alt internaut a comentat combinația dintre cafea și porc, pe care n-ar putea să o consume, cel puțin nu în forma dată de Starbucks:

„Aș permite ca ambele (porc și cafea, n.r.) să existe în stomacul meu în același timp, dar nu în gură în același timp”.

În același timp, un ziar local a precizat că băutura a avut atât de mult succes într-un magazin din Wuhan, încât stocul este deja epuizat. Se pare că unii chinezi au fost fascinați de cafea.

Nu este singurul sortiment pe care Starbucks îl lansează cu ocazia Anului Nou Chinezesc. Brandul a creat și macchiato de jujube, inspirat de prăjiturile de orez de Anul Nou și un tofu macchiato cu migdale.

CITEȘTE ȘI: Vești proaste pentru iubitorii de cafea! Producția ar putea scădea la jumătate sau chiar ar putea dispărea: ‘Impactul schimbărilor climatice asupra producției de cafea este vizibil’

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare