sursa foto:  Pexels

Clienții IKEA vor da năvală în magazine! Reduceri masive pentru mii de produse, de la 1 februarie 2024

Zilele aceste, IKEA a anunțat noua sa strategie. Grupul suedez care activează și în România a transmis faptul că vrea să reducă prețurile pentru o mulțime de produse. Compania care este lider de piață la nivel global a motivat decizia prin faptul că prețurile pentru materiile prime a scăzut.

Dacă în 2022 crescuseră simțitor prețurile, suedezii vor să își recâștige clienții acum, în 2024. De la data de 1 februarie vor să ofere produse de calitate pentru sume mult mai mici. În aceste momente, responsabilii din fiecare țară analizează cum să aplice strategia, spre creșterea vânzărilor.

„Fiecare ţară analizează unde există oportunităţi pentru noi să vindem mai multe articole prin scăderea preţurilor. Atunci când cobori preţurile trebuie să vezi şi o creştere a volumului”, a declarat Tolga Oncu, manager de retail la Ingka Group, cel mai mare proprietar de magazine IKEA.

Odată cu pendemia și declanșarea mai multor conflicte la nivel global, inflația s-a făcut resimțită în toate domeniile, inclusiv în cel în care activează gigantul IKEA. După ce situația s-a mai relaxat, în sensul că prețurile pentru materia primă au ajuns, din nou, la valori firești, se poate face o trecere în normalitate și pentru sumele cerute de comercianți.

IKEA reduce prețurile pentru mii de produse / Sursă foto: Pexels

Mii de produse cu prețuri reduse la IKEA

Suedezii au anunțat faptul că vor investi nu mai puțin de 55 de milioane de euro, pentru a putea să reducă prețurile produselor. În Canada, de exemplu, vor fi aplicate reduceri pentru peste 1.500 de produse, iar în Belgia, pentru 2.600 de produse. În India, sute de articole vor avea prețuri mult mai mici.

Ikea a transmis și faptul că a aplicat deja reduceri pentru produsele din Germania, Suedia și Marea Britanie. Conform datelor transmise pe site, se pare că și în România au început să semnaleze produsele cu preț mai mic.

CITEȘTE ȘI: Suedezii de la Ikea anunță reduceri la sute de produse, începând cu noiembrie 2023, după ce au înregistrat o creștere a vânzărilor, cu 14,1%

Retailerul suedez și-a mărit încasările și în România

În anul fiscal 2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023), IKEA a înregistrat o creștere a vânzărilor de 14,1%, în comparație cu anul trecut. Compania a ajuns să aibă o cifră de afaceri de peste 1,2 milioane de lei.

IKEA a fost fondată în 1985, de Ingvar Kamprad, ca o afacere de vânzări printr-un catalog de comenzi prin poștă în orașul Älmhult, Suedia. Conceptul care a stat la baza succesului lor este acela de a le oferi nordicilor mobilă care poate fi mutată dintr-un loc în altul, dat fiind că acesta era stilul lor de viață, ca urmare a climei.

Mobila pe care o aveau suedezii înainte era foarte grea, scumpă și aproape imposibil de montat fără un expert. Astfel, observând nevoia de piață, au reușit să dea lovitura și să se extindă, odată cu trecerea a aproape 5 decenii, în toată lumea.

CITEȘTE ȘI: Gigantul Ikea primește interzis în Rusia lui Putin! Anunț făcut de noul proprietar

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare