sursa foto:  brand-building.ro

A dat lovitura! Ce brand românesc a ajuns pe 20 de piețe externe

Un cunoscut brand românesc din lumea modei a ajuns foarte căutat pe piața externă. Cu doar trei magazine monobrand în Bucureşti, compania a reușit să vândă haine în peste 20 de țări, iar fondatoarele se gândesc la primele magazine în afara țării.

Potrivit zf.ro, este vorba despre brandul românesc de modă, PNK Casual, care de mai bine de doi ani, a ajuns un brand internațional.

„Prospectăm permanent şi piaţa din România pentru extinderea reţelei de magazine unde preferăm în special locaţiile stradale în centre de oraş. Datorită orientării noastre către internaţional, prospectăm în prezent şi alte pieţe pentru deschiderea de magazine“, spune Georgiana Curuia, executive manager şi acţionar. Ea a fondat businessul în 2002, iar ulterior  i s-a alăturat sora sa Patricia Niculae.

Businessul PNK Casual a fost lansat pe piaţă în 2002, însă iniţial produsele companiei erau vândute în magazinele partenere.

Trei ani mai târziu a fost lansată şi propria reţea de retail. Potrivit ultimelor date ale ZF activităţile din producţie şi retail ale pnk casual sunt operate prin mai multe companii, dintre care PINK Media şi Pink Fashion, cu afaceri cumulate de circa 6,5 milioane de lei anul trecut, în creştere cu circa 10% faţă de anul anterior.

Vezi și Vești bune pentru angajați! Ce tichete ar putea primi lunar

El a fost omul care l-a impresionat cel mai mult pe Regele Mihai: I-a dăruit o casă, bani și pământ

Nu mulți știu asta: Ce a făcut Regele Mihai pentru Mihaela Rădulescu

TAGS

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare



Nu uitaţi să daţi „Like”. În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.