Rareş Bogdan, realizatorul emisiunii „Jocuri de Putere”, este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați jurnaliști care apar pe micile ecrane.
Puțini sunt aceia care știu că Rareș Bogdan are un frate. Bugetul.ro vă dezvăluie astăzi cine este și cu se ocupă Horia Bogdan, fratele lui Rareș Bogdan.
Anul trecut, în cadrul unui interviu, realizatorul Realitatea TV declara că în 2001 a înființat o agenție de publicitate, împreună cu fratele său și cu Octavian Hoandră.
Ulterior, potrivit spuselor sale, Rareș Bogdan i-a vândut fratelui său părțile sociale.
„În perioada 1998-2004 am dezvoltat o rețea de telefonie mobilă. Practic am vândut servicii GSM. Am avut 14 magazine. Le-am vândut către o rețea mai puternică. Am făcut primii mei bani, bani mulți pe acea vreme, 250.000 de dolari făcuți din vânzarea respectivului business.
În 2001, am înființat, alături de Tavi Hoandră și fratele meu, o agenție de publicitate. Ea dăinuie și astăzi. Ulterior mi-am vândut părțile către fratele meu”, a afirmat Rareș Bogdan.
Agenția de publicitate deținută de Horia Bogdan se numește Trend Communication și are în portofoliu giganți precum Hidroelectrica, Transgaz, Vodafone și Banca Transilvania.
Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, verificate de Bugetul.ro, în 2017, Trend Communication a avut o cifră de afaceri de 4.447.551 de lei și un profit de 549.691 de lei.
Curios este faptul că Rareș Bogdan încă mai figurează ca acționar la Trend Communication.
După articolul publicat de Bugetul.ro, Hidrolectrica a făcut o serie de precizări privind relația contractuală pe care o are cu Trend Communication.
„Urmare a numeroaselor solicitări de clarificări venite din partea reprezentanților mass-media, facem precizări privind relația contractuală dintre Hidroelectrica și societatea Trend Communication, avându-l ca acționar pe realizatorul de televiziune Rareș Bogdan și, ulterior, pe fratele acestuia, Horia Bogdan:
Contractele s-au derulat – cu intermitențe, în perioada 2006-2012, ultimul contract fiind reziliat la intrarea Hidroelectrica în insolvență;
În perioada 2006-2012, Hidroelectrica a decontat către Trend Communication plăți în valoare totală de cca. 486.440 lei (TVA inclus).
Contractele au avut ca obiect servicii de ”analiză calitativă și sinteză privind imaginea de ansamblu în media a SC Hidroelectrica SA”, precum și servicii de ”realizare a unor rapoarte de audit ce includ strategii media imediate pentru contracararea efectelor campaniilor sau materialelor negative de presă la adresa beneficiarului, precum și tactici de contrabalansare a aparițiilor negative cu cele pozitive”.
Bugetarii au un nou beneficiu de la 1 ianuarie-Ce a decis Guvernul condus de Viorica Dăncilă
BOMBA din noua Lege a pensiilor!Legătura dintre aceasta și alegerile electorale-Ce ar urmări PSD