lidl si kaufland solicita un credit de la berd pentru a se extinde in moldova 1490256751

Drept la replică! Un cunoscut retailer din România, prins cu mâţa-n sac: Cum îşi înşală clienţii

Lidl România reacţionează după sesizarea făcută de Bugetul.ro. Retailerul explică eroarea ce s.a produs într-una din unităţile sale şi asigură că va remedia această problemă.

”Vă mulțumim pentru semnalarea acestei situații și vă asigurăm că sesizarea dumneavoastră a fost înaintată pentru ca astfel de situații să fie evitate pe viitor.

În perioada 09.07.2018 – 15.07.2018 produsul achiziționat de dumneavoastră beneficiase de o reducere de preț, de la 21.90 lei/kg la 16.90 lei/kg, iar în data de 16.07.2018, din cauza unei erori umane de etichetare, acesta reducere a rămas în continuare pe ambalajul produsului. Vă informăm că la data achiziționării produsului, pe 16.07.2017, prețul înregistrat pe bon, în valoare de 21.90 lei/kg, este cel real.

Vă mulțumim pentru că ne-ați ajutat să identificăm această eroare și pentru atenția și timpul pe care ni l-ați acordat. Pentru noi, satisfacția clienților este o prioritate, iar feedback-ul dumneavoastră este un sprijin important pentru a ne dezvolta și a oferi clienților noștri o experiență de cumpărare cât mai plăcută.

Corectitudinea este principiul după care ne ghidăm în relația cu clienții și, tocmai de aceea, acționăm pentru remedierea fiecărei erori de acest fel, prin restituirea diferenței semnalate. Ne-am bucura dacă a-ți accepta rambursul acestei sume, în baza bonului de cumpărături prezentat în magazin.

Suntem convinși că asemenea situații au un caracter izolat și nu reflectă implicarea și disponibilitatea cu care am ales să rezolvam solicitările clienților noștri.”, a transmis Lidl România pentru Bugetul.ro.

Ştire iniţială

Unul dintre cele mai importante lanţuri de magazine din România ar putea avea noi probleme. După ce, tot luna aceasta, a primit o amendă de 5 000 de lei pentru practică comercială înşelătoare, în cazul nectarinelor „Made in România”. gigantul Lidl ar putea fi luat din nou în vizor de către autorităţi.

Astăzi, 16.07.2018, am mers la cumpărături într-una din unităţile retailerului, mai exact, în cea din Bucureşti, situată pe Bulevardul Timişoara, sector 6. După ce am achiziţionat mai multe lucruri, am sesizat diferenţa de preţ de pe bonul fiscal, faţă de cea afişată pe unul dintre produsele achiziţionate.

Nu am sesizat această diferenţă la casă, am observat asta abia acasă. Caşcavalul avea un preţ pe kg de 16.90 lei, iar greutatea sa era de 0, 452 kg. Preţul afişat pe produs era de 7, 64 lei, preţ care este corect dacă înmulţiţi greutatea netă cu cea pe kg.

 

Surpriza a fost la citirea bonului. Pe acesta apărea aceeaŞi greutate netă, un preţ pe kg era de 21,90 lei, iar preţul final a fost 9, 90 lei.

Bugetul.ro a cerut un drept la replică, dar până la ora actuală, nu am primit niciun răspuns.

Vezi şi EXCLUSIV! Lovitură pentru Lidl! Semnal de alarmă serios: „Abaterea repetată duce la suspendarea activității”

Se modifică legea! Începând de luni, toți proprietarii de mașini sunt scutiți de aceste operațiuni

Exclusiv! Un cunoscut retailer din România, prins cu mâţa-n sac: Cum îşi înşală clienţii

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare