mall

sursa foto:  antena3.ro

După ce produsele sale au ajuns în supermarketuri, o companie românească vrea să cucerească mall-urile! Iată cum

Produsele acestei companii au ajuns pe rafturile supermarketurilor, ba chiar și la festivalul Untold, din Cluj-Napoca, însă ea nu vrea să se oprească aici.

Cu un stand la Untold, ea a estimat să vândă preparate din pește de peste 100.000 de lei. Compania Quality Natural, din Valea Putnei, judeţul Suceava, care produce preparate din carne sub brandul Valeputna, mizează pe afaceri de  jumătate de milion de euro în 2017, al treilea an de la intrarea pe piaţă. Producătorul de preparate din peşte procesează circa 50 de tone de peşte pe an, produse care ajung pe rafturile Auchan şi Metro, în băcăniile din toată ţara, la festivaluri gastronomice şi în magazinele proprii, informează zf.ro.

„Anul acesta ne vom dubla cifra de afaceri faţă de 2016, ajungând la 500.000 de euro. Anul trecut am prelucrat 20 de tone de peşte, iar anul acesta vom prelucra 50 de tone de peşte. În momentul de faţă, cele mai multe vânzări le realizăm prin distribuţia produselor către băcăniile din toată ţara“, a declarat Florin Irimescu, prin­cipalul acţionar al companiei Quality Natural, pentru sursa citată.

Acum, brandul Valeputna vrea să intre în mallurile din Cluj şi Iaşi cu un bistrou Fish and Chips.

Vezi și Atenție, a apărut o nouă metodă de escrocherie! Ce crai de Dorobanți a fost prima ȚINTĂ și cum s-a încheiat totul

ATENȚIE! Amendă de 200 de MILIOANE de dolari pentru Herbalife! Motivul este îngrijorător

Lovitura de imagine la adresa PRO Tv în urma unor acuzații foarte grave! Ce spun reprezentanții companiei

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare