sursa foto:   InvesTenergy

Enel, mesaj pentru toți clienții săi: ‘Am început emiterea facturilor la energie electrică’

Enel România a făcut un anunț care îi vizează pe toți clienții săi. Enel își informează clienții, pe pagina de socializare, că a început emiterea facturilor de energie electrică.

Totodată, compania îi asigură pe clienții care nu au primit până la această oră factură că aceasta va ajunge în perioada următoare.

Enel: „Am reînceput emiterea facturilor de energie electrică”

„Am reînceput emiterea facturilor de energie electrică. Acestea urmează să ajungă la tine în perioada următoare, în cazul în care nu le-ai primit deja. Ne cerem scuze pentru întârziere și îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere!”, afirmă Enel România.

La începutul lunii februarie, Enel și-a informat clienții că va emite facturile la energie electrică gaze cu întârziere.

Ce a transmis, la început de februarie 2023, Enel:

„Bun găsit,

Așa cum știi, cele mai recente modificări legislative în domeniul energiei, cu impact asupra modului de facturare a consumului tău de energie electrică și gaze naturale, au intrat în vigoare în a doua parte a lunii decembrie 2022*.

În acest moment, noi, furnizorul tău de energie, continuăm să actualizăm sistemele noastre informatice, astfel încât să reflecte aceste modificări legislative. Acest lucru ne determină să emitem facturile aferente consumului tău de energie electrică și gaze naturale cu întârziere. Ne cerem scuze pentru acest lucru, însă această activitate este necesară pentru a reflecta corect și complet măsurile legislative referitoare la plafonarea prețului la energie.

*Noua legislație, intrată în vigoare începând cu data de 16 decembrie 2022, completează măsurile dedicate pieței energiei electrice și gazelor naturale prevăzute de O.U.G. nr. 27/2022 (cu modificările și completările ulterioare), aplicabile perioadei 16 decembrie 2022– 31 martie 2025.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare