O reclamă halucinantă a fost primită, miercuri, prin e-mail, de persoanele care se regăsesc în agenda unui magazin de piese auto online, cu sediul în Cluj.
În contextul în care Gheorghe Dincă a declarat că le-a omorât pe Alexandra Mâceșanu și Luiza Melencu, un magazin online anunță că „Monstrul din Caracal” i-a omorât și lui prețurile, invitându-i pe oameni să cumpere produse.
Vezi și EXCLUSIV Monstrul din Caracal nu ar fi acționat singur! Legătură-bombă: ‘M-am întâlnit cu un băiat’
Bugetul.ro a intrat în posesia unui astfel de e-mail.
„Monstrul din Caracal ne-a omorat preturile, profita de cele mai mari reduceri din acest an.
Reduceri de pana la 50%
Se pare ca monstrul din Caracal ne-a afectat si pe noi si ne-a omorat preturile, astfel avem reduceri substantiale la peste 20.000 produse. Intra sa vezi lista completa si recomandarile pe care noi ti le oferim”, se precizează în e-mail-ul trimis de magazinul citat.
Directorul comercial susține că e o greșeală și își cere scuze
Adrian Rus, director comercial al magazinului, susține că e o greșeală imensă și că cine a făcut chestia asta va fi tras la răspundere.
„Nu (n.r. – ne facem reclamă). E o greșeală. S-a trimis mail-ul acela din greșeală. Toată lumea care l-a primit o să primească un altul, în care ne cerem scuze că s-a trimis mail-ul respectiv”, a declarat, pentru Bugetul.ro, Rus.
Întrebat cum s-a ajuns la această eroare, el ne-a replicat: „A fost o ciornă. Colegii de la marketing au dat din greșeală send la mai multe mail-uri. Ideea a fost gândită, dar nu s-a aprobat din partea firmei. Ne asumăm greșeala.
Cine a gândit chestia asta, a făcut ciorna și a trimis mail-urile va fi tras la răspundere. Ne pare rău și oficial ne cerem scuze. Nu suntem de acord cu așa ceva. E o greșeală imensă care s-a făcut”.