sursa foto:  stiripesurse.ro

Impactul coronavirusului! Mega Image: Nu am înregistrat creşteri semnificative de vânzări

Mega Image, lider pe segmentul supermarketurilor în Bucureşti, a anunțat că nu a înregistrat creşteri semnificative de vânzări în urma informațiilor apărute în media privind evoluția epidemiei de coronovirus. „Nu am înregistrat creşteri semnificative de vânzări”, au informat oficialii liderulul pe segmentul supermarketurilor în Bucureşti.

„Din magazine se cumpără ca de sărbători, în special produse neperisabile, cum sunt conservele,  declara, pe 25 februarie, George Bădescu, director executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România.

La aceea dată se anunța că, știrile privind evoluția epidemiei de coronovirus au dus la o creștere a numărului clienților în magazinele din România, precum și la o majorare a cantităților de produse cumpărate, astăzi Mega Image și  Profi infirmă creşterile semnificative de vânzări.

Marile reţele vorbesc despre vânzările în prag de coronavirus:

Mega Image: Nu am înregistrat creşteri semnificative de vânzări;

Profi, reţea cu 1.200 de magazine: Influenţa a fost marginală;

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi şi-a majorat vânzările săptămâna trecută cu puţin peste 10% faţă de o săptămână obişnuită în contextul în care o parte dintre români şi-au făcut provizii de teama coronavirusului care a îmbolnăvit trei români dintre care unu a fost declarat vindecat.

„Creşterea a fost de ordinul double digit minor. Influenţa asupra vânzărilor (a coronavirus – n.red.) a fost marginală, afectând doar parţial stocurile unora dintre magazinele noastre de marţi până joi”, spun oficialii Profi potrivit zf.ro.

Vezi și:

Generalul care revine în forță și va conduce România de la Bruxelles. Macron îl sprijină

EXCLUSIV BUGETUL.RO Tatăl lui Vlad Voiculescu, colaborator al Securității! (Documente)

EXCLUSIV Semnal de ruptură între USR și PLUS! Moise Guran rupe rândurile!

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare