cumpar haine

sursa foto:  earthtimes.org

Încasări record pentru un cunoscut retailer de modă: Cine este gigantul care ‘a distrus’ concurența de Black Friday

Surprize neașteptate din partea unui cunoscut retailer de modă din România. Gigantul le-a luat fața marilor retaileri de pe piață, ajungând să încaseze un profit record. Încasările au crescut cu 50 % față de anul trecut și a avut peste 300 000 de comenzi plasate.

București, 20 noiembrie 2017 – Fashion Days a înregistrat comenzi în valoare de 26,2 milioane de lei, sumă fără TVA, de Black Friday, în creștere cu 50% față de vânzările de anul trecut. Clienții Fashion Days au plasat peste 300.000 de comenzi în site-ul fashiondays.ro și în aplicația de mobil. Majoritatea achizițiilor de Black Friday au fost făcute direct în aplicația de mobil Fashion Days – 65% din total, confirmând trendul global specific retailului de fashion de creștere a vânzărilor pe dispozitivele mobile. De Black Friday, un client Fashion Days a petrecut, în medie, 14 minute în aplicația de mobil.

În total, traficul cumulat – pe site și în app – pe Fashion Days a fost de 20 de ori mai mare față de o zi obișnuită, peste 1,5 milioane de vizitatori.

„Shopping pe mobil și produse de lux la cele mai bune prețuri din an au fost opțiunile clienților Fashion Days de Black Friday, când am depășit toate recordurile stabilite anterior. Traficul pe mobil a fost cel mai mare de până acum, numărul de comenzi plasate s-a situat, de asemenea, la cel mai înalt nivel, iar bugetul clienților pentru obiecte vestimentare și încălțăminte a fost peste așteptări, semn că românii s-au răsfățat în această campanie, special gândită pentru a le oferi acces la produsele dorite, în cel mai natural mod pentru ei și la cele mai bune prețuri din an”, declară Robert Berza, General Manager Fashion Days

Sub umbrela campaniei „De BLACK FRIDAY, Gândește-te doar la tine!”, ediția de anul acesta a Black Friday a început la Fashion Days în seara de 16 noiembrie, la ora 20:00 în aplicația de mobil și la ora 21:00 pe site și a continuat pe durata întregii zile de 17 noiembrie. Anul acesta, clienții s-au bucurat de selecții aduse în exclusivitate pentru Black Friday și de cele mai bune oferte de preț pentru produse listate în toate categoriile.

Achizițiile speciale de Black Friday s-au menținut în topul preferințelor clienților, iar cele mai cumpărate branduri de lux au fost: Valentino, Prada, Furla, Tissot, Diesel Black Gold și Max & Co. Valoarea cumulată a produselor de lux a reprezentat 10% din totalul vânzărilor înregistrate de Fashion Days.

Cel mai scump produs cumpărat de un client Fashion Days a fost o geantă de la Prada, la prețul de 7.590 de lei.

În medie, valoarea unei comenzi plasate pe Fashion Days a fost în valoare de 380 de lei și a inclus 2,9 articole.  Cea mai mare comandă plasată a fost în valoare de 14.500 de lei, iar comanda cu cel mai mare număr de produse a inclus 55 de articole.

Cei mai activi cumpărători au fost femeile, cu o pondere de 62% din totalul comenzilor plasate, însă în topul celor mai cumpărate produse s-au aflat cele din categoriile pentru bărbați.

Cele mai populare categorii de produse vândute de Black Friday au fost: pantofi sport de bărbați, geci de bărbați, cizme de bărbați, geci de femei, pulovere de femei, pantofi sport de femei, cizme și ghete de femei, ceasuri de femei. În topul celor mai bine vândute branduri au fost: United Colors of Benetton, Trespass, Puma, Desigual, Zee Lane, Nike, Pepe Jeans London, Diesel, Levi’s, Big Star.

Fashion Days a pregătit peste 1 milion de produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi de până la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an.

DESPRE FASHION DAYS

Fashion Days este cea mai mare destinație online de fashion din regiune cu peste 700 000 clienti ce ofera o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale brandurilor internaționale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker și multe altele.

Totodată, Fashion Days oferă servicii cu valoare adăugată precum livrarea și returul gratuite, iar clienții beneficiază de opțiuni diversificate de livrare, precum livrarea în peste 500 de oficii ale Poștei Române, achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă sau posibilitatea introducerii articolelor dorite în secțiunea FAVORITE. De asemenea, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege opțiunile de plată în rate, disponibile cu partenerii bancari. Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

Vezi și Compania care a ridicat magazinele Dedeman angajează: Ce posturi foarte interesante sunt puse la bătaie

Emisiunea Vocea României încasează o lovitură neașteptată – vestea care-i va înfuria pe oficialii de la Pro Tv

EXCLUSIV! Statul paralel există! Vezi cine face parte de fapt din el – detalii interesante

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare