sursa foto:  b1.ro

Ion Cristoiu: ‘E clar că, în interiorul acestei coaliții, USRPLUS e singurul partid care vorbește, care iese în public și miniștrii lor continuă campania electorală și critică PNL mai rău ca în campania electorală’

Jurnalistul și publicistul Ion Cristoiu critică lipsa de direcție a Guvernului Cîțu după alegerile parlamentare, precum și modul premierului de a comunica.

”Nu am pomenit în perioada postdecembristă un guvern care după o lună să nu-și dea seama ce vrea. Nu știu în ce direcție mergem. Având în vedere că există trei guverne într-unul singur nu înțeleg ce spune Cițu, nu înțeleg ce vrea. Premierul României trebuie să fie prezent acum la toate televiziunile și să mă facă pe mine să uit de frig, de zloată, de vaccinare. Prima mare problemă – nu știe să vorbească, înghite silabele, nu se poate așa ceva.

Nu are minima condiție de primar de cătun, nu are idei. Dvs. ați înțeles ce vrea el, premierul, de la noi? În toate guvernele postdecembriste, premierul întruchipa o politică. La el sunt două probleme. Și dacă ar fi premier unui guvern de 80%, nu comunică, nu transmite. În cadrul acestei coaliții este cu atât mai important ca premierul să fie vedeta, stâlpul pentru că fiind racul broasca și o știucă, partide și miniștri care spun fiecare ce vrea, îi domină.

Lipsa lui de autoritate îmi spune că nu e bun premier. Nu înțeleg de ce l-au pus premier era bun ministru de finanțe. Mai bun era Ludovic Orban care măcar avea 12 luni de exercițiu”, a afirmat publicistul vineri la emisiunea Gândurile lui Cristoiu de la Aleph News.

Ion Cristoiu susține că situația în care află acum coaliția de guvernământ, cu un USRPLUS dominant, este una fără precedent, deoarece nu există deocamdată soluții pentru reconfigurarea arcului guvernamental.

”E clar că, în interiorul acestei coaliții, USRPLUS e singurul partid care vorbește, care iese în public și miniștrii lor continuă campania electorală și critică PNL mai rău ca în campania electorală. Nu vor reuși să fie un guvern adevărat. Nu au un premier, cineva care să dea un semnal <potoliți-vă!> și în al doilea rând nu se vor împăca pentru că USRPLUS nu are experiență de conducere și atunci în loc să facă vin și vorbesc.

În al treilea rând, ghinionul acestei țări e că nu există o soluție. Dacă USRPLUS ar ști că mâine poate să vină în locul lor un alt partid, s-ar potoli. Așa zice că fără mine nu se poate face nimic. Nu cred că am mai întâlnit în posdecembrism o asemendea situație fără ieșire. Singura soluție, dar nu se conturează acum, e să plece unul dintre partide și să vină PSD sau AUR’, a afirmat publicistul, informează alephnews.ro

Vești importante pentru acești români! Ce criterii trebuie să îndeplinească pentru a ieși la pensie

EXCLUSIV Lovitură la început de 2021! Guvernul Cîțu a fixat un plan de amenzi! Directivă internă intrată în posesia Bugetul.ro

Vești importante: Sunt vizați peste 5 milioane de români! Dacă vă înscrieți acum, puteți beneficia de o reducere importantă în următoarea perioadă de timp