Un caz scandalos a fost semnalat de o clientă a hipermarketului Lidl. Elena din Iași susține că în lasagna cumpărată de la unitatea Lidl din Dacia a găsit un vierme, conform jurnaliștilor de la Bzi.ro.
Cazul relatat de presa ieșeană a fost preluat și de publicația noastră. Astfel, reprezentanții gigantului german Lidl ne-au trimis un drept la replică.
Astfel, Lidl afirmă că a solicitat o serie de verificări din partea furnizorului cu care colaborează: „furnizorul nostru a realizat o analiză a lotului din care face parte produsul prezentat în articol. În urma acesteia, nu au fost găsite deviații sau alte probleme în ceea ce privește calitatea, sau condițiile de depozitare”.
Mai mult, reprezentanții hipermarketului lasă de înțeles că vinovată ar fi clienta, pentru modul în care a depozitat produsul în frigider.
„Pentru ca produsul să rămână optim de consum și în urma achiziționării, acesta trebuie să fie depozitat la temperaturi sau condiții de păstrare conform indicațiilor de pe ambalaj – în cazul de față, în frigider”,au transmis, pentru Bugetul.ro, reprezentanții Lidl.
Reacția integrală a Lidl, pentru Bugetul.ro:
„Cu referire la articolul publicat pe data de 27 septembrie, dorim să facem următoarele precizări:
Sănătatea și siguranța consumatorilor reprezintă o prioritate pentru noi. Așadar, din respect pentru clienții noștri, în magazinele Lidl se găsesc produse de cea mai bună calitate. Mai mult, luăm în permanență măsuri suplimentare de verificare a produselor pe care le comercializăm și ne asigurăm că acestea sunt păstrate în condiții optime încă din momentul în care sosesc în depozitele noastre și, ulterior, pe parcursul lanțului de aprovizionare a magazinelor Lidl.
Cazul semnalat este unul izolat și, în vederea soluționării acestuia, am solicitat o serie de verificări din partea furnizorului cu care colaborăm. Acesta respectă cele mai înalte standarde de siguranţă alimentară și efectuează controale constante în fabrică, în fiecare etapă de producție, dar și la mijlocul și la sfârșitul perioadei minime de valabilitate.
Pentru situația semnalată, furnizorul nostru a realizat o analiză a lotului din care face parte produsul prezentat în articol. În urma acesteia, nu au fost găsite deviații sau alte probleme în ceea ce privește calitatea, sau condițiile de depozitare.
Pentru ca produsul să rămână optim de consum și în urma achiziționării, acesta trebuie să fie depozitat la temperaturi sau condiții de păstrare conform indicațiilor de pe ambalaj – în cazul de față, în frigider.
Ne pare rău pentru situație, însă, dorim să vă asigurăm de faptul că atât Lidl România, cât și partenerii noștri sunt preocupați în permanență de respectarea riguroasă a unor standarde înalte de siguranță alimentară”.
Articolul publicat de Bugetul.ro ieri:
Caz scandalos la Lidl! Ce a descoperit Elena în mâncarea cumpărată
Femeia spune că, în momentul în care a vrut să consume produsul împreună cu soțul și cei doi copii ai lor, au văzut viermele respectic.
A depus imediat reclamație la ANPC, DSP și la Lidl. Femeia spune că i s-a făcut rău când a văzut viermii, iar unul dintre copii a vomat. Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor (OJPC) verifică situația, conform Bzi.ro.
„Ieri (n.r. – duminică, 24 septembrie 2023), în jurul orei 11:00 am cumpărat lasagna de la Lidl, din Dacia. Seara, în jurul orei 19:00, după ce am gătit-o, am găsit viermele. Nu știu dacă mai avea și alții, mi s-a făcut rău și nu am mai putut să verific.
„Nu am ajuns la spital. Am luat două guri, iar unul dintre copii a vomat după ce a văzut ce e în farfurie”
Nu am ajuns la spital. Am luat două guri, iar unul dintre copii a vomat după ce a văzut ce e în farfurie. Până acum am luat de vreo 3 ori lasagna de la Lidl. De obicei gătesc acasă lasagna, dar, dacă sunt în criză de timp sau vreau o cantitate mică, cumpărăm de la Lidl”, susține ea.
Pe lasagna de la Lidl aceasta a plătit pentru 16,99 lei.
Jurnaliștii de la Bzi menționează că au încercat să-i contacteze pe reprezentanții Lidl, însă aceștia nu le-au transmis un punct de vedere.
„Aseară (n.r. – duminică, 24 septembrie 2023) am trimis mail la Lidl, am completat formularul la ANPC, am trimis mail la DSP. Astăzi (n.r. – luni, 25 septembrie 2023) a fost soțul și a depus reclamație la DSP Iași. Toate aceste demersuri le-am făcut pentru a lua măsuri organele de control, în speranța că nu vor mai exista astfel de produse la vânzare.
Nu aș vrea să dau declarații suplimentare până nu voi fi contactată și de reprezentanții Lidl, să îmi transmită punctul lor de vedere. În această dimineață (n.r. – luni, 25 septembrie 2023) am vorbit cu o reprezentantă de la ei, la numărul de telefon afișat pe site, dumneaei și-a prezentat scuze pentru acest incident”, mai spune Elena.