Mutare de proporții! În plină criză, Kaufland anunță o nouă mega-lovitură dată pe piața locală!

Mutare de proporții pe piața locală! Kaufland anunță o nouă mega-lovitură.

Mai exact, miercuri, 7 octombrie, Kaufland a inaugurat un nou magazin în București, conform unui comunicat al companiei.

La scurt timp după deschiderea magazinului situat pe Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, Kaufland România continuă expansiunea și inaugurează al doilea magazin din zona de Nord a Bucureștiului, în zona Străulești.

Astfel, compania ajunge la o rețea de 135 de magazine în România, din care 17 sunt în București.

120 de locuri de muncă noi sunt create prin deschiderea acestui magazin, Kaufland România fiind printre cei mai mari angajatori privați din țară.

Noul magazin este situat pe Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83, pe o suprafață totală de peste 6000 de metri pătrați și un spațiu de vânzare de peste 3700 metri pătrați.

Programul de lucru este de luni până sâmbătă de la 07.30 și până la 22.00, iar duminică de la 08.00 la 20.00.

Magazinul este dotat cu un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hipermarketul este dotat cu 10 case de marcat, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și 6 case express de tip self-service.

În galeria comercială a magazinului, clienții pot găsi și o farmacie Help Net, o curățătorie Ecoclean, o cofetărie Voipan, dar și o cafenea 5togo.

În exteriorul magazinului se află și un punct Grill, unde clienții pot găsi preparate gata făcute.

Parcarea oferă 297 locuri, din care 6 pentru persoane cu dizabilități, 6 pentru părinți și 15 rasteluri pentru cei care vin cu bicicleta la cumpărături.

Clienții se vor putea bucura și de facilități eco, deoarece magazinul este dotat cu stație e-charge de încărcare a mașinilor electrice cu încărcare rapidă, cu două locuri de parcare. 

Tot în parcare, clienții vor găsi un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare. Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.

Deoarece pentru Kaufland protejarea mediului înconjurător este o prioritate, și noul magazin deține o instalație de climatizare ecologică – un sistem complex, modern, care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Iarna, magazinul este încălzit, iar vara, instalația inversează procesul, pentru a crea în hipermarket temperaturi ambientale, plăcute, în concordanță cu standardele de sănătate publică. Sistemul de frig din magazin este fără freon și utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol.

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au măști de protecție și, după caz, viziere;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție.

Vezi și

Document. Am intrat în posesia Hotărârii Comitetului pentru Situații de Urgență! Măsurile se aplică în Capitală, începând de azi

Doctorul Monica Pop a răbufnit: De ce nu l-a ascultat nimeni pe ministrul Tătaru? De ce alegeri?

Pe filieră machedonească. Cine e beizadeau ‘îngrijită’ de Tănase Stamule și ‘impusă’ de Ludovic Orban la conducerea Capitalei

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare