kaufland

sursa foto:  hunedoaralibera.ro

Premieră în România: Ce mutare de proporții face gigantul Kaufland, înainte de Crăciun

Kaufland este primul retailer din România care va face această schimbare chiar înainte de Crăciun. Gigantul german lansează, astăzi, împreună cu Cooperativa Agricolă „Țara mea”, Comisia pentru Agricultură din Camera Deputaţilor și Ministerul Agriculturii „Raftul Românesc”, un proiect în care sunt implicaţi fermieri români şi care presupune separarea în magazin a cărnii de porc autohtonă de cea de import.

„Germania, Portugalia, Ungaria. De ce în România, 50% din carnea de porc din magazinele moderne și tradiționale provine din alte țări?”, este întrebarea de la care s-a pornit această iniţiativă, care are şi o componentă de calitate – se lucrează la o reţetă de hrană pentru porcul românesc, din furaje româneşti, şi inspirată de cele folosite în perioada comunistă. „Acesta este primul pas, forma de hrană mai durează pentru că este un proces foarte amplu. Însă acum este pentru prima dată când carnea de porc românesc se va vinde pe raft separat faţă de cea de import. Fermierii români vor avea propriul raft, unde vor funcţiona direct şi singuri”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Florin Burculescu, preşedintele Cooperativei Agricole „Ţara mea”.

Vezi și România este bună de plată: Ce cunoscută companie a deschis un dosar împotriva statului român și ce acuzații aduce

Potrivit sursei citate, în momentul de faţă, în magazinele Kaufland se livrează în jur de 700 de porci tranşaţi pe zi, iar peste aproximativ două săptămâni numărul lor va creşte la 800 de porci pe zi. Miza este însă de 1.500 de porci pe zi, prag la care se va ajunge, conform estimărilor, în câteva luni.

„Am început cu 400 de porci pe zi, am urcat treptat la 800 şi sperăm că în câteva luni vom ajunge la 1.500 de porci pe zi. Momentan, credem că vor urca pe raft în jur de 60 de fermieri români din 240 la nivel naţional. Eu cred însă că proiectul va include 106 fermieri români”, a mai explicat Burculescu. Potrivit acestuia, fermierii nu trebuie să fie membri ai Cooperativei pentru a putea fi „prezenţi” pe acest raft.

Lansat în 2015 ca un brand de produse proaspete româneşti al retailerului german Kaufland, „Ţara mea” s-a transformat într-un business unic în România, cu rulaje de 1 milion de euro pe lună la nivelul lui 2016.

Vezi și Mutare de efect la Antena 3! Emisiunea adusă în prime-time, pentru a înlocui „La ordinea zilei”

Transfer istoric la FCSB: Ce sumă uriașă i-a intrat în cont patronului Gigi Becali

Gigantul din telefonie mobilă care își bate joc de clienții săi! „Moș Crăciun” face să DISPARĂ creditul

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare