sursa foto:  stiribancare.ro

Raiffeisen Bank face marele anunț: Ce schimbare de proporții pregătește pentru anul viitor

A patra instituție bancară din România are planuri mari pentru anul viitor. După ce în 2017 a bifat cele mai mari listări la bursa românească din ultimii ani și a îngregistrat un profit semnificativ, Raiffeisen se gândește deja la viitoarele schimbări și ținte pentru anul 2018.

Deși anul 2017 nu a fost un an tocmai ușor, instituția fiind amendată cu 50.000 de lei pentru practici incorecte de către Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor, banca a redresat situația și a modificat dobânzile în cazul împrumuturilor acordate persoanelor fizice.

Pentru 2018, Raiffeisen plănuiește lansarea mai multor soluții de mobile payments. De asemenea, Florin Boldescu, Head of Digital Banking PSD2, Raiffeisen Bank, consideră că băncile vor lansa tot mai multe proiect comune.

“Plăţile contactless la POS sunt un succes, rata de adopţie este mare, cosumatorii au îmbrăţişat, intuitiv, valoarea soluţiei: uşor de folosit, rapid, comod. Piaţa este „coaptă” pentru pasul următor: utilizarea mobilului ca instrument de plată contactless la POS deoarece combină două elemente familiare: mobilul şi plata contactless”, spune Boldescu, potrivit capital.ro.

În contextul platformificării serviciilor, vor apărea tot mai des oportunităţi de a lucra împreună, în proiecte inter-bănci sau cu Fintech-uri. Unele bănci vor putea deveni hub-uri de distribuţie pentru un set larg de soluţii, construite local sau internaţional, mixând atuurile proprii (scalabilitate, experienţă, capital, număr mare de clienţi persoane fizice şi persoane juridice) cu cele ale Fintech-urilor (agilitate, cultura inovaţiei, tehnologie).

Băncile vor redefini customer experience şi managementul relaţiei cu clientul.În condiţiile în care băncile îşi „văd” tot mai rar clienţii, numărul agenţiilor continuă să scadă, iar intensitatea de utilizare a serviciilor electronice creşte vor apărea noi indicatori care să măsoare în special: experienţa clienţilor şi digital customer journey, interacţiunea contextuală, real-time. De asemenea, vor fi implementate soluţii care să integreze human şi digital, inteligenţa artificială, chat-bot, analytics.

Vezi și La CEAS DE SEARĂ, Olguța Vasilescu a dat STRIGAREA! Unde cheamă oamenii

A ieșit la iveală! Care sunt, de fapt, veniturile Andreei Esca

DACIA are mare concurență: Ce GIGANT vrea să detroneze DUSTER și ce super mașină a lansat

TAGS

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare



Nu uitaţi să daţi „Like”. În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.