sursa foto:  click.ro

Suma fabuloasă cheltuită cu „frunza” Elenei Udrea! Cât a costat și cât s-a investit în promovarea ei

Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, vrea să înlocuiască frunza din brandul turistic al României cu o oaie.

Ideea cu frunza i-a aparținut Elenei Udrea, fost ministru al Turismului. Celebra frunză a fostei „Blonde de la Cotroceni” a stârnit, la vremea aceea, multe controverse. Udrea a fost acuzată de plagiat.

Dar nu această controversă face subiectul articolului nostru. Celebra frunză a Elenei Udrea a costat o avere.

Pentru crearea ei, statul român a cheltuit 850.000 de euro. Însă, cei mai mulți bani au fost investiți în promovarea brandului. Nu mai puțin de 75 de milioane de euro s-au cheltuit cu promovarea brandului turistic al României, bani proveniți, din fericire, din fonduri europene nerambursabile.

Vezi și Cele 11 modele de mașini în care NU se moare! Care sunt cele mai sigure mașini de pe șosele

Să ne minunăm! Salariul uriaș + pensia colosală pe care le încasează Radu Ghetea, șeful CEC de la stat!

De la meteo în sutien și bikini la secretar de stat în Guvernul Grindeanu – cum a fost posibil

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare