sursa foto:  evz.ro

Telekom se REVANȘEAZĂ! Ce BENEFICII vor primi toți clienții care folosesc servicii mobile

Telekom România se revanșează față de clienții săi. Gigantul a dezvăluit că îi va recompensa pe toți clienții care folosesc servicii mobile, fie că sunt pe cartelă preplătită, fie pe abonament.

La 5 martie, între 0rele 14:00 și 21:30, rețeaua de telefonie mobilă a Telekom a cedat, iar clienții operatorului nu au mai putut să comunice prin intermediul acesteia.

În cele din urmă, angajații Telekom România au reușit să remedieze problema. În acest context, al treilea jucător de pe piața de telefonie mobilă face o mutare fără precedent, începând de săptămâna viitoare. El a decis să le ofere tuturor clienților mai multe beneficii.

„Telekom le mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi suport şi anunţă că le oferă acestora reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă pentru nefuncţionarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi business.

Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.

Vezi și Gigantul Telekom ne-a dezvăluit TOTUL! Din ce motiv au fost clienții în „BEZNĂ TOTALĂ” luni

În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.

Pentru clienţii companiei care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.

În data de 5 martie, pe fondul unor disfuncţionalităţi tehnice în reteaua mobilă, clienţii Telekom de servicii mobile au întâmpinat dificultăţi în efectuarea apelurilor şi a traficului de date mobile. Echipele tehnice Telekom au depus toate eforturile pentru soluţionarea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil, serviciile fiind restabilite la parametrii normali de funcționare în aceeaşi seară. Telekom Romania îşi cere scuze pentru inconvenientele create”, a transmis Telekom România, pentru Bugetul.ro.

Vezi și Apare un nou retailer în România: Pe ce piață vrea să se impună și câte persoane va angaja

Un antreprenor local intră tare pe piață: Ce fabrică va construi și ce va produce

Guvernul Dăncilă s-a pus pe capul preoților: Ce amenzi riscă, dacă mai fac asta

CAPĂT de linie! Ce cunoscută bancă DISPARE din România

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare