Un gigant bancar impune noi reguli! Toți clienții vor fi obligați să le respecte

Reprezentanţii unui colos bancar din România, impun, în această perioadă, noi reguli clienților. 
BNR recomandă clienţilor să respecte cu stricteţe regulile de igienă şi de prevenire a răspândirii virusurilor, de cel puţin 1,5 metri faţă de persoanele din unitatea bancară – clienţi sau angajaţi, precum şi a altor măsuri de prevenţie.

„Respectaţi cu stricteţe regulile de izolare şi carantină recomandate de autorităţile publice, pe care BCR le sprijină activ ca protecţie a întregii comunităţi. Respectaţi regulile afişate la intrarea în unităţi, mai ales cu privire la numărul de persoane care pot fi deservite în acelaşi timp, precum şi indicaţiile personalului. Spălaţi-vă pe mâini ori de câte ori aveţi ocazia, cel puţin 20 de secunde şi utilizaţi cât mai des substanţe dezinfectante şi imediat după utilizarea unor suprafeţe sau obiecte de contact public – hârtii, contracte, bancomate, clanţe, mânere, balustrade, bare de sprijin sau altele. Dezinfectaţi periodic lucrurile personale pe care le folosiţi în spaţiul public: telefon mobil, cartea de identitate, carduri bancare sau de alt tip. Evitaţi atingerea feţelor cu mâinile şi contactul fizic direct cu alte persoane, prin gesturi cum ar fi: strângerea mâinilor, îmbrăţişările, sărutul obrajilor sau al mâinilor”, potrivit unui comunicat remis vineri Agerpres.

Reprezentanţii BCR mai recomandă clienţilor să folosească acum, mai mult decât oricând, serviciile digitale bancare.

„BCR oferă, prin George, o gamă completă de servicii bancare curente, 100% online: deschidere de cont curent cu card ataşat, ce poate fi trimis la domiciliu, credit online de nevoi personale, refinanţare online pentru alte credite, management carduri, asigurări, plată facturi, asset-management. Prin George, aveţi acces 24/7 la propriile resurse financiare, aplicaţia fiind accesibilă de pe orice calculator, smartphone şi tabletă. Folosiţi mijloacele moderne de plată contactless, în special în transportul public. La metrou, de exemplu, puteţi să intraţi fără să atingeţi nimic, după ce am finalizat recent, împreună cu Metrorex, implementarea noii soluţii de plată cu cardul contactless, dar şi cu dispozitivele ce permit plata NFC (telefoane, ceasuri inteligente). „, se mai precizează în comunicat.

Vezi și:EXCLUSIV Situație fără precedent în România, din cauza coronavirusului! Gigantul LIDL le spune stop clienților

Dezordine în plină criză cauzată de coronavirus! Poliția a rămas fără săpun

Ce rușine! În plină criză pe coronavirus, Guvernul PNL, proiect de ordin pentru uciderea a peste 14.000 de femele și pui de căprioare

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare