calatorii bilet de avion

sursa foto:  opiniatimisoarei.ro

Veste bună pentru pasageri! Ce serviciu a lansat cea mai mare companie low-cost din Europa Centrală şi de Est

După eliminarea taxei bagajului de mână, șeful companiei aeriene face un anunț important pentru toți pasagerii. Cea mai mare companie low-cost din Europa Centrală și de Est lansează un nou serviciu denumit Fare Lock. George Michalopoulos, Wizz Air Chief Commercial Officer a declarat că se vor concentra asupra modalităților de a veni și mai bine în întâmpinarea nevoilor călătorilor.

Potrivit Digi 24, noul serviciu oferă călătorilor posibilitatea să își asigure tariful selectat pentru o perioadă de 48 de ore cu o taxă de 14 Ron (3 EUR) / segment / persoană. Acesta este disponibil pentru rezervările realizate cu mai mult de 7 zile înainte de data plecării sau cu data primului zbor în cazul unui zbor dus-întors.

De asemenea, zborurile selectate, precum și numele sau numărul de pasageri nu pot fi modificate în raport cu tariful garantat după plata Fare Lock, iar pentru a finaliza rezervarea garantată de Fare Lock, clienții trebuie să plătească întreaga sumă a tarifului, în termen de 48 de ore, prin accesarea paginii My Bookings.

în cazul în care rezervarea nu va fi finalizată în 48 de ore de la utilizarea serviciului, tariful rezervat va fi anulat. Zborurile selectate cu Fare Lock nu vor fi vândute și prețul nu se va schimba timp de 48 de ore.

Serviciul are un preț fix, indiferent de zbor, perioadă sau pachet ales.

Vezi și Zoltan Teszari e în culmea fericirii! Digi a dat lovitura

A ieșit la iveală! Ce sumă importantă a împrumutat deputatul PSD care a murit de cancer și ce ar fi făcut cu ea

Anunț URIAȘ al Olguței Vasilescu! „O altă promisiune ÎNDEPLINITĂ”

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare