sursa foto:  Facebook

Avertismentul Coca Cola pentru România. Băutura răcoritoare nu mai are căutare în magazinele din țara noastră

Vânzările uneia dintre cele mai iubite băuturi din România au luat o întorsătură neașteptată. Volumele vândute de îmbuteliatorul Coca-Cola HBC în România au scăzut, anul trecut, cu peste 8%.

La băuturile necarbogazoase au fost înregistrate cele mai mari scăderi ale volumelor vândute, de peste 15%. În raportul companiei se arată că volumul din România a scăzut cu 8,3%, reflectând un context dificil pentru clienți în primele nouă luni ale anului. Potrivit acesteia, tendințele s-au îmbunătățit în trimestrul al patrulea, volumele revenind pe creștere. În cazul băuturilor carbogazoase, volumele au scăzut cu circa 5%, dar a fost înregistrată o creștere puternică, de două cifre, la energizante și cafea.

Coca-Cola, atât în România, cât și în alte țări, deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. Sistemul din țara noastră este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Compania deține trei fabrici pe piața locală, la Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii.

„Producția noastră internă de rPET din Polonia, Italia și România va acoperi 50% din necesarul nostru de rPET în 2024, asigurând disponibilitatea și reducând costurile”, explică compania în raportul anual, confor profit.ro

Coca-Cola a inaugurat prima fabrică de PET reciclat din România

Compania Coca-Cola România a investit 55 de milioane de lei într-o linie de decontaminare a fulgilor PET la fabrica de la Ploiești, a doua cea mai mare a grupului Coca-Cola HBC. Investiția vine în contextul unei strategii ample de investiții pe termen lung în echipamente de ultimă generație cu impact pozitiv asupra eficienței operațiunilor și a mediului înconjurător. În ultimii 5 ani, Sistemul Coca‑Cola în România a investit aproximativ 1 miliard de lei pentru îmbunătățirea capacității de producție și va continua.

„Eforturile de a ne îmbunătăți activitatea din perspectiva de mediu au fost constante pe parcursul prezenței noastre locale, susținute de investiții continue în operațiuni și sustenabilitate. Investiția în unitatea proprie de producție rPET este o inițiativă de pionierat pe piața locală și situează România drept a doua țară din cadrul grupului Coca‑Cola HBC care utilizează o astfel de tehnologie inovatoare prin intermediul căreia se poate obține material reciclat care respectă cele mai înalte standarde de calitate si siguranță alimentară. Suntem mândri de această realizare, posibilă prin determinarea echipei locale, a colaborării cu partenerii instituționali și privați din România”, a transmis Coca Cola Company

Citește și: Cum arată magazinul fără vânzător care funcționează 24/7. O româncă stabilită în Germania a dezvăluit secretul acestor locații

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare