sursa foto:  Eugen Dinu/Bugetul.ro

Cât a economisit, în 2022, un client Genius activ în toate cele 4 aplicații – eMAG, Fashion Days, Tazz și Freshful

În 2022, un client Genius activ în toate cele 4 aplicații – eMAG, Fashion Days, Tazz și Freshful – a economisit, în medie, 1.178 de lei și 74 de ore.

În condițiile unui an 2022 marcat de numeroase provocări de ordin financiar, scumpiri și inflație crescută, serviciul Genius le-a adus utilizatorilor săi noutăți care să îi sprijine pe parcursul anului să își gestioneze cât mai bine bugetele familiilor și să facă astfel economii. Chiar dacă prețurile au crescut, costul abonamentului Genius a rămas neschimbat, 99 de lei.

Lansarea în patru platforme de e-commerce din vara lui 2022 s-a numărat printre noutățile pe care serviciul Genius le-a adus utilizatorilor săi- eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, iar acest lucru s-a tradus, pentru cei mai activi utilizatori ai celor patru platforme, în economii de 1.178 de lei, în medie, pentru un utilizator.

Același profil de client Genius a efectuat, în medie, 63 de comenzi pe eMAG, 28 de comenzi pe Tazz, 8 comenzi pe Fashion Days și 11 comenzi pe Freshful. Pe lângă economiile în bani, clienții Genius au reușit să economisească și timp. Astfel, un client activ Genius în patru platforme a salvat, în medie, 74 de ore pe care altfel le-ar fi petrecut în magazine sau în trafic.

Tot în 2022, a fost introdusă și opțiunea Family, dând utilizatorilor posibilitatea de a împărți gratuit, în cadrul aceluiași abonament, beneficiile Genius cu alt membru al familiei. La finalul lui 2022, 50.000 dintre utilizatorii Genius foloseau opțiunea Family.

„Pe parcursul lui 2022, românii s-au bucurat de economiile din livrarea gratuită și din ofertele speciale pe care le-au putut face cu abonamentul Genius, și în Tazz, Fashion Days și Freshful, alături de eMAG. Datorită extinderii beneficiilor în patru aplicații, Genius adresează toate nevoile unei familii, fie că vorbim de livrare de mâncare de la restaurante, alimente proaspete, haine sau produse pentru casă, ceea ce face ca 94% dintre utilizatori să își dorească să îl reînnoiască, potrivit analizelor noastre,” a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG.

Beneficiile în cele patru platforme de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful sunt în continuare nenumărate. Astfel, cu Genius Deals clienții beneficiază de până la 30% discount în Tazz și de 10% extra discount în Fashion Days, iar pe Freshful au acces la oferte exclusive săptămânale cu discount de 20%. Pe eMAG, abonații Genius beneficiază de livrare gratuită, inclusiv în weekend, și retur gratuit pentru mai mult de 5 milioane de produse. Pentru mai multe detalii despre Genius, accesați aici.

Top comenzi ale clienților Genius în 2022  

eMAG 

Tazz 

Fashion Days 

Freshful 

Produs 

Restaurant 

 

 

 

 

Top Branduri 

Bărbați:

  • Îmbrăcăminte: Tommy Hilfiger
  • Încălțămine: Puma

·         Sport brand: Nike

Femei:

·         Îmbrăcăminte: Mango

·         Încălțăminte: UGG

·         Sport Brand: Puma

·         Genți și accesorii: Guess

Copii: Mango

Detergenți și balsam de rufe

 Meniul zilei

Dristor Kebap Delivery – București

 Fructe proaspete

Accesorii telefoane mobile

Ciorbă de burtă

Burger King – București

Legume proaspete

Scutece și șervețele umede pentru copii

Ciorbă de pui a la grec

Jack`s Bistro – Timisoara

Brânzeturi

Produse de îngrijire și stilizare a părului

Ciorbă de văcuță

Grande – Cluj-Napoca

Apă

Șampon, gel de duș și articole pentru îngrijire personală

Crispy Chicken

Big Belly – Cluj-Napoca

Curățenie și întreținerea casei

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare