Un cunoscut brand din România, dispare treptat de pe piață și va fi înlocuit de un altul care generează vânzări uriașe. Compania anunță faptul că produsele vor fi aceleași, doar brandul va fi schimbat treptat, și de asemenea, culorile.
Potrivit zf.ro, după ce compania a anunțat că va majora salariile angajaților cu 20%, dacă de la 1 ianuarie 2018 contribuţiile sociale vor trece în sarcina angajatului, gigantul german anunță înlocuirea brandului de motounelte Viking cu Stihl, în perioada următoare, toate produsele urmând să fie trecute sub brandul Stihl, după ce producătorii au constatat că motouneltele sub numele Stihl înregistrează vânzări mai bune.
Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi producători de motoferăstraie şi motocoase la nivel mondial, a estimat vânzări de peste 30 de milioane de euro pentru întregul an 2017, un nivel similar cu cel din 2016.
Pentru anul următor, compania şi-a propus să-şi extindă reţeaua de distribuitori din România, dar şi să inaugureze magazinul online.
„Ne gândim să investim în dezvoltarea reţelei pe care o avem în România. Ne concentrăm mai mult pe dezvoltarea reţelei de distribuitori decât pe venituri. Motoferăstraiele rămân cele mai vândute produse de pe această piaţă, atât pentru clienţii uzuali, cât şi pentru profesionişti“, a spus Austel Hartmut, sales manager pentru Europa de Est în cadrul Stihl. El este responsabil de partea de vânzare, printre altele, pentru ţările din fosta Iugoslavie, Bulgaria, Albania, România.