sursa foto:  telegrafonline.ro

Lovitură usturătoare pentru retaileri! Ce se INTERZICE în premieră

Retailerii primesc o lovitură usturătoare! Ministerul Finanțelor Publice a introdus sancțiuni în premieră pentru retaileri.

Dacă până în prezent, în țara noastră, erau permise reclame de tipul „Cel mai mic preţ din oraş“, „Cel mai bun preţ“ sau „Cea mai variată gamă de produse“, care pot fi considerate publicitate înşelătoare, de acum acestea sunt sancţionate şi în România. Practic, prin această măsură, se interzice publicitatea înșelătoare.

În țara noastră, retailerii au avut, până acum, campanii întregi în care îşi promovau produsele sau serviciile ca fiind cele mai ieftin sau cele mai bune.

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice a efectuat în primul trimestru din acest an verificări la aproape 500 de societăţi din comerţ, iar la 4-5% dintre acestea a găsit reclame înşelătoare, conform site-ului Minis­terului de Finanţe. Totodată, Ministerul de Finanţe a creat şi un formular online prin care consumatorii pot sesiza astfel de reclame înşelătoare, informează Ziarul Financiar.

„Au început să fie mai puţine reclame înşelătoare pentru că încet-încet intrăm în plutonul ţărilor care au o legislaţie suficient de dezvoltată pe zona aceasta. Spre exemplu, în SUA, dacă vrei să faci reclame pentru produse de copii, este aproape imposibil, nu poţi să spui aproape nimic. La noi nu e chiar aşa, dar începe să fie un mediu mai bine reglementat“, a afirmat Sorin Psatta, profesor de publicitate şi director de comunicare în cadrul agenţiei de publicitate Graffiti BBDO.

Vezi și 300.000 de persoane, la UNTOLD! Prețurile au EXPLODAT- mulți români nu și-ar permite să participe

Lovitură de la UE pentru șoferii români! Ce riscă dacă nu respectă noua directivă

Scandalul pensiilor speciale scoate la iveală lucruri șocante! Ce angajat al MAI s-a pensionat la 42 de ani și are o pensie de 130 de milioane

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare