Chiar dacă pare greu de crezut, gigantul RCS&RDS este din ce în ce mai puternic pe o piață unde devine un jucător tot mai mic.
Compania patronată de Zoltan Teszari, activă și pe piața de electricitate, şi-a redus cu 40% cantităţile de energie furnizate către consumatori. Totuși, ea și-a crescut cu 43% numărul de clienţi casnici.
În al doilea trimestru din 2017, RCS&RDS, care furnizează energie electrică prin serviciul Digi Energy, şi-a redus cu 40% cantităţile de energie furnizate consumatorilor, potrivit datelor companiei.
Totuși, în ciuda scăderii cantităţilor de energie electrică furnizată, compania a câştigat aproape 15.000 de noi clienţi casnici în perioada aprilie-iunie. Gigantul telecom pare astfel a-şi urma strategia anunţată pentru piaţa de energie, chiar dacă acest lucru îl face să devină un jucător mai mic pe această piaţă, scrie economica.net.
Vezi și Cea mai IEFTINĂ farmacie a ÎNCEPUT ATACUL! Ce brand străin ÎNLOCUIEȘTE într-un mall din București