hipermarket

sursa foto:  telegrafonline.ro

Practică ÎNȘELĂTOARE a unui magazin din România! Un client a plătit de 6 ori mai mult pe un produs – Supermarketul riscă o amendă usturătoare

Un magazin din România riscă o amendă usturătoare, după ce a fost acuzat de un client de practici înșelătoare. Persoana respectivă a plătit de șase ori mai mult pentru un produs, iar apoi a sesizat OPC-ul.

O tânără din Oradea a plătit pentru un bax de apă plată de șase ori mai mult decât valoarea reală. Chiar dacă și-a recuperat banii plătiți în plus, femeia vrea să depună o reclamație la OPC pentru ca astfel de practici să fie combătute.

Pentru că avea un coș plin cu produse, Renata Benedek nu a observat decât acasă că pentru un bax de apă plată în valoare de 13 lei și 74 de bani plătise de șase ori mai mult, informează Digi24.ro.

S-a întors la magazin să ceară explicații. Și-a recuperat banii plătiți în plus, dar a depus o reclamație către conducerea companiei pentru ca alți clienți să nu pățească la fel.

„Cei de la magazin mi-au spus faptul că s-a schimbat softul și dintr-o greșeală în sistem s-a scanat în loc de un bax, șase baxuri. Sunt oameni care își dau ultimii bănuți pentru alimente și acești bani ajung să îmbogățească marile magazine”, a declarat Renata Benedek.

Explicația celor la magazin nu i-a mulțumit pe comisarii de la Protecţia Consumatorului, care dau asigurări că vor merge în control.

Potrivit OPC, sancțiunile pentru practicile înșelătoare ale comercianților pornesc de la 5.000 de lei.

Vezi și EXCLUSIV! DOCUMENT. Cine este premierul român care NU ar fi avut SALARIU pe durata mandatului săuMilioane de români sunt vizați! Ce nu se va mai plăti la racordarea la rețeaua electrică

Surpriză de proporții! Poziția Gabrielei Firea, în pericol! Cine-i amenință scaunul de Primar General

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare