Schimbare radicală pe piața supermarketurilor, din martie 2021! Lidl și Kaufland, lanțuri de magazine care aparțin grupului german Schwarz, introduc un nou tip de bon.
Concret, din această lună, Lidl și Kaufland vor introduce treptat bonul albastru – un nou bon de casă ecologic și durabil.
„Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultură durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei.
Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic”, informează Kaufland România.
Bonul este rezistent la apă
„Deși este albastru, bonul nu conține fenoli sau alți compuși chimici pentru culoare. Prin urmare, nu prezintă riscuri pentru sănătate în cazul în care atinge alimentele din punga de cumpărături.
În comparație cu bonurile obișnuite, textul tipărit de pe bonul nostru ecologic este rezistent la lumina soarelui. Astfel, scrisul nu se șterge, iar bonul poate fi păstrat pentru o perioadă mai lungă de timp, în cazul în care este necesar. De asemenea, este rezistent la ulei și apă, fiind încă lizibil chiar dacă se udă sau ajunge din greșeală în mașina de spălat”, anunță compania.
Vezi și