Proiectul Carla’s Dreams a luat naștere în anul 2012, însă cei cinci băieți de peste Prut au devenit celebri începând cu 2015, după ce au colaborat cu Delia. La premiile Media Music Awards de acum câteva zile au reușit să cucerească nici mai mult nici mai puțin de 7 premii, din 18 posibile.
Vezi si Cine sunt câștigătorii de la Media Music Awards?
Strategia lor de marketing a fost una care a prins foarte bine la public. Membrii formației au ales să nu-și dezvăluie identitatea și să cânte de fiecare dată cu fețele pictate, sub pretextul că nu-și doresc să fie recunoscuți pe stradă, pentru a putea duce o viață normală.
Au scos hit după hit, astfel că în momentul de față concertele lor au devenit cele mai așteptate din România. Ultima piesă, „Imperfect”, a fost lansată în urmă cu o săptămână și deja a strâns aproape 10 milioane de vizualizări.
Toate acestea au făcut ca tariful băieților să crească într-un ritm accelerat, astfel că, potrivit Gazeta de Nord-Vest, costul unui concert Carla s Dreams de 40-45 ajunge la 8000 de euro.
Vezi si Rușii au dezvăluit identitatea Carla’s Dreams
Ca orice artist celebru, moldovenii mai au și alte pretenții pe lângă onorariu. Vor să aibă mereu o sticlă de whiski, băuturi răcoritoare și pahare, dar și patru bodyguarzi, pe care organizatorii trebuie să-i asigure pentru securitatea lor
De asemenea, pentru a nu fi asaltați de fani, cei cinci băieți se cazează de fiecare dată în hoteluri sau pensiuni aflate la câțiva kilometri de locul spectacolului.
Citeste si…
Vinetele albe cuceresc piața din România! De ce sunt recomandate?
Fermierii vor revizuirea Constituției. Ce vor să se schimbe?
O DJ-iță topless, concurentă la Vocea României. Cât câștigă din mixat?