sursa foto:  nopaincenter.ro

V-ați întrebat vreodată? El este liderul care controlează aproape 70 % din vânzările de pastă de dinți

Gigantul controlează peste 70 % din vânzările de pastă dinți și are o valoare de 70 de milioane de euro. Se pare că piața este puternic subdezvoltată datorită persoanelor care nu au obiceiul de a se spăla pe dinți. Un român îşi cumpără în medie un tub mare de pastă de dinţi pe an şi îşi schimbă periuţa o dată la doi ani. 

Potrivit ZF, totalul vânzărilor se ridică la circa 50 mil. euro, la care se adaugă cele 15-20 mil. euro cheltuite pe periuţe de dinţi şi produse adiancente.

Giganţii americani Procter & Gamble şi Colgate – Palmolive sunt lideri pe această piață. În urma sa vin și alte branduri precum GalxoSmithKline (cu brandul Sensodine) sau Henkel (Vademecum), dar şi jucători locali care abia fac primii paşi în industrie. În ceea ce îi priveşte pe jucătorii români, aceştia sunt de regulă companii de tip start-up, aflate la început de drum şi cu un portofoliu cu produse nişate. De cele mai multe ori aceste companii nu ajung nici la afaceri de 1 milion de euro.

Vezi și Alertă maximă! Ce au găsit cei de la APC în brânza vândută la magazine – PERICOL pentru sănătate

Biserica Ortodoxă Română se zguduie din temelii! Scandal sexual la Mănăstirea Prislop

PSD pregătește o lovitură de proporții! O mare parte din populație este vizat

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare